Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 05:51

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
se lige den her. http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=233866

var dr nogle herinde der var der igår?? jeg var der og kæft hvor har jeg sjældent været så skuffet over folks opførsel og kørsel. de betrægter den som en demostration for at få en bane til streetrace, jeg så det som en demostration mod en bane. og hvorfor at alle de små kriminelle streetracere ikke skal behandles som voksne mennesker. kæft det var sørgeligt at se alle de personer der køre som idioter bland folk. og laver brændere og andet hensynløst kørsel.

men prøv at kikke her hvordan det bliver betragtet blandt "U" seriøse streetracere.

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messa ... G_ID=42081

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messa ... G_ID=42069

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
Ja det er sørgeligt......

Det gør det bare lidt svære for de seriøse mennesker at lave streetrace her i dk. Deriblandt undertegnede.

Husk forresten at se www.Streetracing.dk - vi arbejder på et arrangement d. 14 Maj i Randers. 201m med tidstagning.

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
kan se du har lagt det samme ud på bilgalleri. :D :D :D :D

men jeg er bange for at det endnu engang er for døve øre.. mentaliteten er åbenbart at det er bedere at få en bøde på 1500kr og en ny køreprøve end at gøre ting lovligt.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
og som junalisten siger til sidst..

jammen så kør forsigtigt og pas på os andre derude... ha ha

men jeg støtter dem 100%.. desværre har de ret... selvom der allerede ER faldet blod på astfalten mange steder, er en bane med lovligt race et fjernt ønske..

på den anden side.. hvis Anders foggg nu havde en søn der kørte race hver weekende ville det måske nok se anderledes ud...

de kan efter min mening ikke se det når de ikke interesser dem for det.. desuden er de unge race kørere i mindretal så der er nok derfor der ikke var en bane med under valgflæsk...

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønderslev
Du har helt ret i hvad du siger møffe, men desværre er der bare nogle folk totalt lige glade med andre når de kører ræs :(

Titel:
Mester Medlem

Minilars skrev:
og som junalisten siger til sidst..
jammen så kør forsigtigt og pas på os andre derude... ha ha

men jeg støtter dem 100%.. desværre har de ret... selvom der allerede ER faldet blod på astfalten mange steder, er en bane med lovligt race et fjernt ønske..

på den anden side.. hvis Anders foggg nu havde en søn der kørte race hver weekende ville det måske nok se anderledes ud...

de kan efter min mening ikke se det når de ikke interesser dem for det.. desuden er de unge race kørere i mindretal så der er nok derfor der ikke var en bane med under valgflæsk...
ja eller hvis BENT BENTSEN hade en søn der solgte speed.... så blev det måske også en anerkendt sport? de dem......må sørge for....valgflæsk.... PIS OG PAPIR! det er os selv der må organisere os, og støtte op om de lovlige løb/begivenheder der er. men hvad er det egentlig de mennesker, der møder op til sådan noget, som det der her er omtalt vil? køre løb? lave ballade? dronningen der er den øverste her i DK, og skal godkende alle love, har et par drenge der er glade for fart og benzin....... ihvert fald den ene, er nu DASU medlem og kører (også) lovligt ræs.....hvorfor er det ikke nævnt i den sammenhæng?kig lidt på hvordan sådan noget bliver behandlet (straffet) i bla. GB. eller NZ eller USA....HÅRDT! er nu ikke sikker på at det hjælper....trist er det her ihvertfald! MØD OP TIL DE LOVLIGE LØB DER ER! der er ingen der får en fodbold eller golfbane af at lave ulovligheder på offentlig vej mm. MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
lqs skrev:
eller hvis BENT BENTSEN hade en søn der solgte speed.... så blev det måske også en anerkendt sport? MVH. søren

He-he, Søren der rammer du lige hovedet på sømmet.
Gad vide, hvor mange på div. forums som lige fanger den hentydning, men okay, den historie er selvf. også oldgammel...
Ligesom dig og mig... :wink:
VH Lars

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
JEG er så en af de fjolser i snakker om, tror i selv at nogle af jer havde fået lov til at arrangere noget lovligt hvis ikke det kunne kategoriseres som et problem hos politikerne? Tror i selv at tv-stationen har fundet de pæneste klips at vise? Tror i selv vi tænker: nu skal vi ud og sætte alle andres liv på spil? NEJ men det sælger bedre at vise lortet. vi (syhavsrace og burnout) har været udsat for nøjagtig det samme: ensidig fordrejning af fackts og uforberedte jurnalister, men det er jo også lige meget om de er forberedte, for de klipper bare lortet om, og for hr og fru danmark er alt hvad de siger rigtigt!!! Hvor mange af jer får dasus blad? Det sidste var der en rigtig god leder, vil gerne opfordre en der har mulighedden for det til at scanne den ind og lægge ud herinde.
Jeg tror IKKE på at alle harinde sider hver weekend og hekler, der må sq da snart være nogle der tør stikke næsen frem.
Prøv at gå ind på vores forums, der vil i se at sikkerhed osv faktisk er noget vi prøver at gøre noget ved.

Lige en sidste ting som jeg nok bliver mere upopulær på:
Hvem er mest ansvarsfuld: Ham der skal prøve topfart acc osv på sin bil i offenlig traffik, eller dem der mødes på et øde industriareal og kører hvor der kun er folk til stede der ved at det foregår og dermed kender risikoen for at shit CAN happen? Jeg stemmer for det sidste, hvilket også er en af grundene til at vi gerne vil ha de helt unge væk fra vores træf.

I sidste ende hendler det om det samme: vi vil alle ha en bane, vi har bare hver vores måde at prøve på, og i stedet for at bruge energi på at svine os max til, kunne energien jo bruges på lidt samarbejde?

Næste problem nu jeg allerede har skrevet et pisse langt indlæg (sorry) er en bane nok? vil mene at der skal 2 baner til, en på hver side af storebælt...

Glæder mig på forhånd til at blive svinet til, men i det mindste har jeg været ærlig. :evil:

www.slavteren.tk

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Har ingen intentioner om at svine nogen til her da jeg har delte meninger om emnet. For selvfølgelig viser medierne ikke de positive ting omkring et event for det sælger sgu ikke (husk dhb 2004 med "ambulancer i pendulfart"). Dog har jeg det alligevel skidt med at race og burnouts bliver afholdt på ikke aflukket bane. Selvom risikoen for tilfældigt forbipasserende er lille så eksisterer den jo. Men som Slavteren siger så ville en bane på hver side af storebælt være optimalt. Omend nok meget svært at opnå.

Titel:
Mester Medlem

kære slagter.... hvordan bærer i jer ad med, at afspærre et industriområde, så der kun kommer folk, der har forstand på at køre streetrace og brænde dæk af? forklaring udbedes! tænk over det der står om fodbold og golf...gad vide hvorfor der er baner til sådan noget???? fjolser.... kært barn mange navne... unge og umodne, ville måske dække lige så godt!? MVH. søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time