Lad os høre noget mere.
Trykker du bare igennem en std karburator?
Hvis du nemt og hurtigt vil tjekke om den får bensin nok, så skru en alm lambdasensor i udstødningen, kør det hele godt varmt og mål spændingen på sensoren. Hvis den direkte sætter ud pga nul bensin vil spændingen på lambdasensoren styrtdykke lige før den sætter ud. Tjek det feks med et voltmeter.
BTW; Der findes en "rigtig" måde at tryklade på, og en forkert. Umiddelbart lyder det som om du roder med en forkert måde.
Mit råd til dig, hvis du er seriøs omkring din mini:
Skil dig af med karburator.
Byg en indsugning med plads til dyser.
Byg/køb et proggrammerbart sprøjt.
Sørg for at få dit tændingsanlæg opgraderet, enten til nyt originalt grej, eller feks en god tændspole, feks fra en opel(husk tændingsmodulet)
Monter en intercooler!
Sørg for der er bensinpumpekapacitet til ca. 20% mere bensin, end dine dyser kan levere. Find feks en pumpe fra et ældre Kanlæg, feks saab turbo.
Jeg kan garantere dig der findes mindst 10 gutter der følger dette forum der kan få din bil til at køre vel ca. 10x bedre ved blot at bruge 20minutter på et prog.sprøjt.
Karburatorer og trykladning er så nemt at overgå at det næsten burde være løgn.
Hvilket budget er du på?
Kan du smide et par billeder af dit motorrum ind, så vi kan se hvad vi forsøger at hjælpe dig med, mere konkret?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!