Well, så er dagen kommet for flytning af alt mit skrammel, og TDC flytter tlf. forbindelsen til min nye adresse imorgen, så jeg logger nok permanent af, ihvertfald indtil cybercity får fingeren ud af gaskanalen og får min nye linie på skinner.
Så dette er formentligt mit sidste indlæg i denne omgang da forbindelsen ryger imorgen kl 0800.
Jeg er lovet ny forbindelse inden d. 28, men lad os nu se om de kan få det til at fungere til tiden.
Jeg flytter fra vores 44kvm penthouse, til en mere jordnær bolig og jeg glæder mig vildt til jeg er ordentligt installeret med alt isenkrammet. Dem der har set lejligheden vil nok give mig ret i at 44kvm nok er lidt i underkanten, og også give mig ret i at jeg har en ultra tolerant kæreste.
Skulle nogen absolut ville have fat i mig, så giv "Havneren" et praj, han har lovet at dele en besked videre, just incase.
Enjoy...
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!