Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 23:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator

Well, så er dagen kommet for flytning af alt mit skrammel, og TDC flytter tlf. forbindelsen til min nye adresse imorgen, så jeg logger nok permanent af, ihvertfald indtil cybercity får fingeren ud af gaskanalen og får min nye linie på skinner.

Så dette er formentligt mit sidste indlæg i denne omgang da forbindelsen ryger imorgen kl 0800.

Jeg er lovet ny forbindelse inden d. 28, men lad os nu se om de kan få det til at fungere til tiden.

Jeg flytter fra vores 44kvm penthouse, til en mere jordnær bolig og jeg glæder mig vildt til jeg er ordentligt installeret med alt isenkrammet. Dem der har set lejligheden vil nok give mig ret i at 44kvm nok er lidt i underkanten, og også give mig ret i at jeg har en ultra tolerant kæreste. :shock:

Skulle nogen absolut ville have fat i mig, så giv "Havneren" et praj, han har lovet at dele en besked videre, just incase.

Enjoy...

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
until next time bye bye and be good... ore just try ok :wink:

44kvm :shock: ok hvad skal i så flytte "op" til... vores garage alene er ca 60kvm :wink:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hej Henrik

Du kigger jo bare forbi hvis du mangler noget "nettid! jeg har lige fået 4MB så det kan jo hurtigt overståes.

Folk med mindre en 150kvm garaga hvor har de deres ting ??????

SLOW EYES WILL KILL YOU

Titel:
Moderator

tinasmartin skrev:
until next time bye bye and be good... ore just try ok :wink:

44kvm :shock: ok hvad skal i så flytte "op" til... vores garage alene er ca 60kvm :wink:

15.000kvm grund(delvist i by), 199kvm stuehus(51kvm int. garage), plus diverse småbygninger.

Glæder mig som en vild. Svært at lægge sig til at sove på de her 44kvm, og vide der står et næsten splinternyt hus og venter på os.
Så nu skal jeg lige have glemt at jeg er bundløs forgældet de næste 30år, så skal alt nok blive dejligt ;-)

Men jeg tror sgu det er slut med at have turboladere liggende foran fjernsynet fremover. Kan fornemme at det rod vi har nu ikke skal flyttes med ud i huset. Så nul turboladere på gulvtæppet, medmindre jeg får gulvtæppe i garagen. Kvinder ER altså lidt snerpede... :wink:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
lyder godt. så kikker jeg snart forbi.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
ahh en højglanspoleret turbo gør da ikke skade i at ligge til pynt på tæppet foran pejsen?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

grydesvamp skrev:
ahh en højglanspoleret turbo gør da ikke skade i at ligge til pynt på tæppet foran pejsen?

aldeles fornuftig hus spyndt :lol:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Sådan er kvinder, min bagklap på vægen flyttede sjovt nok også ned i kælderen da vi købte hus. Held og lykke med det.

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
He-he...
Er kommet AF med fredsforstyreren, så nu rykker pynten IND på stuebordet.....
Samt i entreen, baggangen, soveværelse og diverse disponible rum....
Derudover politisk ukorrekt læsestof på badeværelset, i køkkenet, og hvor det ellers passer mig.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

:lol: :lol: :lol: :lol: sådan....

www.RavenZ.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time