hYe skrev:
Jeg skriver jo netop at der ikke er nogen der bedt om at få de skide golf baner...
Andet end at politikerne syntes det ser smart ud at lige netop deres kommune har en skide golfbane...
UDEN NOGEN HAR BEDT OM DEN!
Vil du blive glad for en bane til lidt race...?
I lige netop din kommune....
der er min en ting som golfbaner har nemmere ved at overholde end en Qmile bane eller bare en ring generalt.
STØJKRAV, golf larmer ikke så fandens meget.
jeg vil personeligt hellere være nabo til en golfbane end en motorsportsbane.
men hvad med TOM K som statsminister og BIG MACK som transport minister.
men der er altid snak om hvorfor er der ikke nogen baner i dk..... folk skal sq bare åbne øjene og se der er MASSER AF BANER I DK. men unge mennesker i dk er bare blevet vand til at det er nemmere at sidde hjemme og brokke sig end at deltage.
tilbage til enmet: smid den kompressor på bilen, det er det alle andre gør. og kør med omtanke. lad være med at være den næste vi skal læse om i avisen. og ta skraldet som en mand hvis fætter betjent stopper dig og vil se din motor. og så gør som henrik GM skriver. sørg for at din bil ikke er en ulykke der bare venter på et godt øjeblik til at slå ihjel.
undervogn og bremser er en stor del af sikkerheden på bilen. og min erfaring er kør pænt hvis du ved der er strissere på vejen, det er dumt at have tonede ruder ,slidte dæk,store spøjlere,tænte tågelygter,høj musik og en addityde der vil pisse en hver pensionnist af.
lad politiet være så gør de somregl, bare deres arbejde. og stopper dem der er alt det jeg skrev her over.