Anonymous skrev:
Og hvem skal kode din EFI-boks om til de nye større dyser ?
Man kan jo ikke bare knalde nogle større dyser i det originale system uden at ændre maps i styringen.
Se det sådan her:
Din motor kører jo som den plejer, når der ikke er tryk på (tomgang, cruise...). Hvis du bare smider nogle større dyser i, drukner du jo maskinen i brændstof under disse omstændigheder.
Overvej du nu tingene igen - jeg tror stadig det bedste bud ville være at smide hele RST motoren over med styring og det hele hvis du bare skal have det til at køre.
Husk dog bare lige, at du ALDRIG får den synet med ændringen, da din Mk5 kører med KAT og RST-motoren ikke gør originalt. Du kan altså ikke påstå at den ikke forurener mere end Mk5 CVH-motoren, når syns-Arne spørger til det.
/Nolan
ja ja det ved jeg godt der kommer en unichip i, hvad motoren ang. så er det den samme 8v chv klump som mk5,og det er kun blokken fra rst som jeg bruger. og man må jo godt smide turbo på en bil uden syns manden gå sidenlængs,og nej den skal ikke bare køre.indtil den skal syenes igen det skal laves rigtig og jo der bliver noget med forurener men så må man tage møllen af nå man skal til syn.