Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 09:57

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 22 okt 2004, 18:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2004, 01:13
Indlæg: 10
Geografisk sted: Østjylland
Hej..

Kører med en CT26 TE og jeg kan ikke banke den over 1 Bar... Så jeg fatter ikke hvordan andre kan..
Hvad skal man lave om, siden der er nogen der kan.? :roll:

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=60435


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel: Ct26
Indlæg: 22 okt 2004, 18:46 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Min kammi kører med ct26 twin entry og lader med 1,4 bar i 2 45mm karbonader.Så tryk kan de sagtens give.
MVH Finn.
PS det er på en 2,0 ford motor.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!
Indlæg: 22 okt 2004, 18:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Hva er så max man kan hive ud af den???

Spørg lige for 1000000 gang!!!

Hva svarer den til i forhold til en Garret Lader T3 eller T4???

Ronnie


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 okt 2004, 19:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2004, 01:13
Indlæg: 10
Geografisk sted: Østjylland
Max...???

Men vil tro en 3.5 .. :?

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=60435


Top
 Profil  
 
 Titel: Max
Indlæg: 22 okt 2004, 19:36 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Det er svært at sige.Alt efter hvor meget du gør ud af resten.Manifol knaster osv.Men den er størrer end dem dollo kører med,og de laver 372 hk.Westspeed sagde også at han troede kun de kunne lave 300hk.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: !!
Indlæg: 22 okt 2004, 21:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Så kan det godt være jeg skal satse på en lidt anden turbo!!!!

Skal ha lavet en speciel udstødning og indsugningsmanifold med spjældhuse her til vinter!!!!

Men det var bare meningen jeg ville sætte den på midlertidigt da min gamle har slået en skid!!! :cry:

Lån aldrig en bil med turbo ud!!!! :evil:

Men ellers mange tak for hjælpen!!! :wink:

Ronnie


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 okt 2004, 22:23 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hvor mange hk sigter du efter.
MVH Finn

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!!
Indlæg: 22 okt 2004, 23:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Planen var de 400hk!!!
Er i gang med at samle til projektet!!!!

Men mere vil ha mere!!!!

Regnede med at bygge det på en b21 blok!!! den som sidder standard i!!!

Mange vælger løsningen med en 2.3 i stedet for!!!!

Men lad os se hva tiden bringer!!!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 okt 2004, 23:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Ja 400 hk burde jo ikke være noget problem når man kan lave 370hk på en standart toyota 1,6.
MVH Finn.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 okt 2004, 01:11 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Nu er det ikke uvæsentligt om bilen skal bruges 20x402meter om året, eller om der er tale om en "daily driver".

Hvad man kan mosle ud af en given turbo i 12sekunder kan man ikke nødvendigvist få til at køre rimeligt på gaden. Umiddelbart ser det ud som om du vil bruge bilen til dagligt, og så skal turboen ihvertfald være godt over det, og ikke ude på kanten af ydeevnen(eller godt ude OVER kanten!)

Hvis de 400hk skal i aktion hver dag(det tror jeg kan ske;-)) så ville jeg nok kigge lidt på en større turbo, feks en GT30, eller lign. størrelse, istedet for at piske en mindre turbo gul og blå.

Evt en stor T3/T4 hybrid.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team