Jeg kan fornemme at det er en totalmontering, dvs stort set intet af forarbejdet er lavet, og så er 2k vist rimeligt billigt....
Kan huske da Hald79 skruede MS på den MX3er og det tog en krig. En "detalje" som feks en startspærre der var inopereret i alting og som stadigt skulle virke kostede feks at alle ledninger til brændstofpumpen måtte trækkes helt om, dvs ud med det halve af interiøret.
På den anden side, hvis alle sensorer er skruet på, og ledningsnettet må ligne en fuglerede så kan sådan en motor startes på 30minutter på MS, men det ser ud af lort til, og ledningsføringen er ikke til noget i længden.
Så kommer oveni at der _kan_ være triggerproblemer med bilens triggerhjul/sensor, og så begynder morskaben der får 30minutter til at ligne opstartstiden på MS.....
Tror ret beset ikke der er nogen der vil give dig fast pris på den ombygning, uden at ha forsket lidt i hvordan og hvormeget der skal laves om før det kører, hvor store dyser du har, om brændstofpumpen er klar til den effekt du vil have, osv osv.
Så den info du leverer er absolut overhovedet ikke i nærheden af at være tilstrækkeligt.
Det er egentligt ikke info som, om den er afbalanceret i røven eller i hovedet der er interessant, men nok så interessant hvad motoren,tændingsanlægget,brændstofsystemet osv består af.....
Det er ikke pisse skægt at stå med snuden under hjelmen på en anden mands bil og opdage at trykregulator,dyser, og brændstofpumpe absolut ikke kan håndtere den effekt der regnes med, så hvis du skal have et godt svar på en pris, så skal du nok mande dig lidt op med den enorme informationsmængde du kaster rundt med til højre og venstre....
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!