Tanneheüser skrev:
Hejsa
Det er JBI og jeg som bygger T1/T4.
Det vi er ude efter er nogle som har erfaringer (gode/dårlige(dyre?)) med at montere sprøjt på vw´s boxer eller evt lign. altså konstruktioner som ikke roterer med mere end 6-7 t omdr/min
f.eks: hvad skal spjæld min være i dia? , Hvilke dyser er bedst og hvilke giver hvad?, hvor lang manifold kan anbefales?.
Det er mange sprgsml. men vi starter fra Adam & Eva og alle erfaringer er meget velkomne.
Mvh
Tannenheüser

I skal nok lige præcisere hvilket effektniveau i har som mål her, ellers synes folk nok at 60mm er lidt voldsomt.
Ligeledes vil det hjælpe på antallet af tips hvis i beskriver rimeligt detaljeret hvilke motorer der er tale om, og hvad der sidder af stumper det dem. Motoreffekten vil feks også afgøre hvilket krav i har til dyser og i nogen grad også målene på manifolden. Sidstnævnte har nu nok ikke den store kritiske betydning for jer når der skal tryklades og i ikke går efter all-race effekter.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!