xxblade undercover skrev:
Hej Henrik,
Vi er helt enige om at den toppakning er død pga manglende styring, men det ligger sådan at fjolset ikke vil ofre penge på det og så kommer det aldrig til at virke optimalt.
Skæreringe var også mit forslag til gutten, men jeg gider ikke bruge timevis på at laver det for en som ikke gider betale for det.
Bilen tændingsbanker som et ondt år når den får tæv så jeg ville måske bare gerne finde noget der sænker kompresionen lidt, ved på forhånd hvad dit "reply" på det vil være, men det ligger som sagt sådan at det ikke må koste og han kan sgu ikke mærke om den har 10 hk fra eller til.
Mener faktisk at den org. pakning på en VR6 er en stålpakning så spårgsmålet er om jeg bare skal putte 2 i og så spænde alt det lortet kan holde.
Sidder jo her og bliver helt flov over at fortælle at det skal laves på den måde, det var sjovere at bruge lidt mere på det og så få det til at VIRKE !!!!!!!!!
Ok, hvis manden absolut skal kunne blære sig med sit ladetryk, og resten iøvrigt er underordnet, så skal du bare have kompressionen rigeligt langt ned. Sænk det noget der ligner en 2-3 "point" så kan den nok klare sig. vel en forøgelse på en 2-3mm imellem top og blok,(måske 2 toppakninger med en tynd stålplade imellem kan klare det i nemhed)
Det må da være enhvers drømmejob at lave sådan noget biks på en motor der ellers har en del potentiale....

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!