TurboSøren skrev:
Hejsa Morten.
Motoren er en 3S-GTE om ligger i min Celica GT-FOUR. Det er en 1.gen. blok med 2.gen. top og en masse andre modifikationer..
Jeg kunne bare godt tænke mig lidt mere info om priser osv osv på en MoTeC hos en dansk importør.. Men jeg har været uden held indtil vidre..
Lige nu ligger mine valg mellem; MoTeC, DTA P8PRO og MS..
Er det muligt at du kan forklare mig lidt mere om den form for Launch-Control man kan få til MS'en?
MVH
Faldt over et motec system til en gl bmw m3 i england de forlangte 23000 kr for et plug and play system. :o
Har ikke fundet nogen dansk importør.
En mere udførlig beskrivelse af den modeficerede kode til MSS findes her.
http://www.replica-cobra.co.uk/accobra.htm
Men det er stadig ien beta udgave, og da der sker en masse på software siden, er der meget få der ved hvor det ender. Tidshorisonten er bla. en ukendt faktor.
Hvis du er intersseret i et motec system så lav en søgning på toyota, og gruppe n rally.
Så burde der dukke noget op, bare ikke her i dk.
Der er en rivende udvikling inden for ms pt. bla. UMs og MSII. de er ikke frigivet, men når de kommer vil man kunne få de samme funktioner, stort set, som i en motec men kun til 1/10 del af prisen.
Ulempen bliver at det ikke er en P&P løsning, men man selv skal bruge tiden til at få det til at køre. :o
Det samme gælder for andre fabrikater, men fordelen ved ms er at du har hele verden at spørge hvis man løber ind i problemer, og ikke en enkelt importør.
Jeg vil helt klart anbefale MS til økonomi tuning, men har man brugt 100.000 kr på motoren så vil jeg nok kigge på en Motec styring, selvom MS basis kan det samme, dog uden alle de ekstra funktioner som de dyrere systemer har.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html