TurboSøren skrev:
Hejsa Morten.
Motoren er en 3S-GTE om ligger i min Celica GT-FOUR. Det er en 1.gen. blok med 2.gen. top og en masse andre modifikationer..
Jeg kunne bare godt tænke mig lidt mere info om priser osv osv på en MoTeC hos en dansk importør.. Men jeg har været uden held indtil vidre..
Lige nu ligger mine valg mellem; MoTeC, DTA P8PRO og MS..
Er det muligt at du kan forklare mig lidt mere om den form for Launch-Control man kan få til MS'en?
MVH
Lige en indskydelse:
Du er villig til at ofre den pris motec koster? Og har MS med i overvejelserne?
Det er noget i retningen af at skulle bruge et transportmiddel og ikke helt være afklaret med om man kan bruge en lupo, ellerom det skal være en viper.
Jeg er stor fortaler for MS, ingen tvivl om det, men du skal nok tænke dig om en gang mere, hvis du har budgettet til at købe et motec anlæg, og i det hele taget har overvejet det seriøst. Den er _rigtig_ dyr, den boks du skal bruge, og nok noget af det mest avancerede du kan finde på markedet.(det var de ihvertfald engang)
Er der i det hele taget nogen i DK der kan justere et motec anlæg for dig?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!