peugeot 306 GTI

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#11 Indlæg af mh »

Bettina Weitzmann skrev:Jeg har prøvet at kigge om pumpen til benzinen er røget af, men den sidder meget godt

RØGET AF??....... den sidder nede i tanken!!........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#12 Indlæg af FiatNørden? »

www.hi-speed.dk jeg VED de kan hjælpe dig.... :D
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#13 Indlæg af FiatNørden? »

hi-speed.dk ,der VED jeg de kan hjælpe dig.... :D
Gæst

306 GTi

#14 Indlæg af Gæst »

Hks skrev:hi-speed.dk ,der VED jeg de kan hjælpe dig.... :D

Så sådan en er du slet ikke i tvilv om pumpen virker eller ikke... Kan høres inden i vognen samt et stykke derfra når den slår til og fra... Kunne godt være den lille ekstra benzin sikring der sidder i motor rummet..
Bettina Weitzmann

#15 Indlæg af Bettina Weitzmann »

:oops: Øh! gud ved hvad det så er for en slange jeg har kigget på :oops:

Nå! men den ryger på værksted i morgen, og så skal jeg nok skrive tilbage, hvem af Jer der fik ret.

Jeg vil på værkstedet sige nogen af de ting I har foreslået, måske hjælper det dem, for det er åbenbart russisk for mig :cry: Men på banen igen det skal den fandme, for det er en lille frækkert.

Bettina
Danielsito
Senior Medlem
Geografisk sted: Malmö, Sverige
Kontakt:

#16 Indlæg af Danielsito »

tinasmartin skrev:grunden til at det første der bliver sagt er benz pumpen er fordi det er den i 7-10 tilfælde ved motor stop på en 306'er ISÆR HDI modellerne......

Hvor ofte er det lige Benzinpumpen der er problemet på en HDI'er?

Hihi! :lol:
...Daniel Slater :mrgreen:
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#17 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Daniel 537 skrev:
tinasmartin skrev:grunden til at det første der bliver sagt er benz pumpen er fordi det er den i 7-10 tilfælde ved motor stop på en 306'er ISÆR HDI modellerne......

Øhh.. Dieselpumpe så :oops: :lol: :lol:
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#18 Indlæg af mh »

Daniel 537 skrev:

rimeligt tit hvis den løber tøt for føde så står dieselpumpen som regel af.... og pumpen har det med at gå i tanken både benzin og diesel... har da skiftet en del af dem da jeg jobbede hos peugeot...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar