NÅ hvad skal jeg svare her. for egentlig har Jakob ret, i princippet er de identiske. men virkeligheden er en anden, i en rst blok er der støbt et returløb (fra turbo) på siden af blokken, det er der ikke på på en XR3I motor, og ikke mindst så har den et andet nr/kode og det er det der tæller i forhold til toldvæsnet. "opgradere" man sin XR3I motor til en rst er der ingen afgift. OG TRO MIG DE CHEKER NR.
I dette her tilfælde er der tale om en XR3I (Med typegodkendelse"S3907")fra 1984 hvor man kan opgradere til en RST fra 85
(Med typegodkendelse "S 4513") dette medføre at der ikke skal laves bremser om . idet at en mrk3 rst og mrk3 xr3i har samme bremser 200mm skiver.
en xr3i mrk4 har 200mm. skiver og en rst mrk4 har 220mm skiver.
Og til jer der der tænker fedt jeg bygger min xr3i mrk 4 om til en mrk3 turbo den går ikke du kan kun opgradere til samme alder/model eller nyere.
MVH RSV
til gæsten fra næstved mit nr er 40527325 uden at ville lyde nærig men gider ikke have udgifter af at hjælpe