Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 21:40

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 jul 2004, 00:22 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2004, 00:57
Indlæg: 633
Geografisk sted: Roskilde
DorkVonWaterfall skrev:
har lige købt RF 2" bøjninger i 90 grader og 45 grader til en 50 stykket ;-)


Ja, lad os lige hører mere om det :D Kunne godt bruge noget RF billigt :!:

_________________
Mvh Martin


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jul 2004, 17:49 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2004, 22:19
Indlæg: 571
Geografisk sted: Ikast, verdens navle
købt ved sanistål (kender en der arbejder der så det...) det er RF sømløse mejerirør

_________________
pffftttt......


Top
 Profil  
 
 Titel: !!!
Indlæg: 24 jul 2004, 00:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
Hvilken type mejeri rør er det???er det 316 eller hvad???
dem jeg har købt er også syrefast!!!

Den pris du har købt til er sku en smule svær at forhandle sig til!!!

Så skal du fandme købe for mange penge om året!!! :shock:

Men købte dem også til en god pris!!! kan bare ikke huske hvad den var!!!

ALL Light som det hedder!!! noget der påvirker hukommelsen!!! :wink:

Ronnie


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2004, 16:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2004, 22:19
Indlæg: 571
Geografisk sted: Ikast, verdens navle
der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)

_________________
pffftttt......


Top
 Profil  
 
 Titel: 12
Indlæg: 26 jul 2004, 22:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 229
Geografisk sted: Glostrup
DorkVonWaterfall skrev:
der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 12
Indlæg: 26 jul 2004, 22:58 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Ronnie skrev:
DorkVonWaterfall skrev:
der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie


Jeg tror ikke på det har det store at sige om det er syrefast eller ej. De skal nok holde bilen ud og mere til.

_________________
Opel kadett 2,0i 16v turbo


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 12
Indlæg: 27 jul 2004, 09:08 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Ronnie skrev:
DorkVonWaterfall skrev:
der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie


Humm...hvor længe skal din bil holde??

ud fra et korrosionssysnpunkt så er det yderst begrænset hvor meget en 304 tærer i DK klima.

Jeg har kørt med et forrør hvor røret er 304 og bøjningerne 316, og der er ikke antydningen af forskel. Ingen af delene ruster.

Dog kan man se at det første stykke lige efter turboen har et hårdt liv, idet temperaturen kommer for højt op ifht materialets max. Men det kører på 6. år nu, uden nogen problemer, og kan stadigt pudses op til "glossy" finish så 304/316 diskussionen er lidt teoretisk.

Mener den "rigtige" kvalitet til udstødning er en 321(frit fra hukommelsen).

Når vi sammenligner korrossionsbestandighed mellem 304 og 316, så bliver aluminium ligesom lidt til grin i det selskab ;-)

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 12
Indlæg: 27 jul 2004, 10:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2004, 22:19
Indlæg: 571
Geografisk sted: Ikast, verdens navle
Ronnie skrev:
DorkVonWaterfall skrev:
der står: ISO 51*1.2 C 304L på 90graders bøjningerne, og ja jeg har kvit på hvor der står stk pris inkl moms 50 kr ;-)


Det er heller ikke den optimale kvalitet til biler!!!
Dem jeg købte til min hedder 316 og de er både rustfrie samt syrefaste det vil sige at de kan tåle den lorte salt de smider på vejen, + de også skulle gi en bedre holdbarhed til biler!!! fik det af vide af en ekspert!!!!!

Ronnie

Jeg er da ligeglad med om de holder 5 år eller 20 år,jeg gav som sagt en halvtredser pr stk og det er sgu ok,istedet for 100 eller hva i giver ;-)

_________________
pffftttt......


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team