Thomas GT Turbo skrev:
Den burde kunne synes med en Renault 19 16V motor i da, en GTT kan synes med den, der skal dog nok betales lidt afgift men det kan ikke være ret meget.
En R19 16V motor passer over i en GTE der skal splejses lidt ledningsnet sammen og sådan men det er gjort utallige gange i tyskland og england. Får muligvis TUV papirer på den motorombygning her sidst på året.
Men ellers er der jo stadig mulighed for og hive en rimelig sjat HK ud af den originale motor i en GTE'er.
Hva hvis jeg køber en fx . R5 TS 1,4 eller en helt anden motor, kan motoren godt byttes ud med en R5 GTT og synes med det? Hvormeget vil det koste hvis jeg skal betale afgift af det?
Håber virkelig at i gider svare på alle mine spg's, da jeg nok meget snart køber en bil, (½ år til pap) så skal jeg jo ha mulighederne i orden, det duer jo ikke hvis der ikke er en skid muligheder ved udskift af motor, og da det skal gøres lovlig, vil jeg gerne vide hva jeg kan lave ved den mht udskift osv. Min far er bankmand og ved meget om forsikninger, så han kan skaffe en rimelig billig forsikning, men stiger forsikningen hvis jeg smider en større motor i, og syner den med den? Er forsikningen ikke stadig den samme som den "fødte motor" ?