Tjumse skrev:
til finn...
FAT DET DOG, vi snakker ikke om hvad Dollo føler, vi snakker om retfærdigheden i håndhævningen af reglerne, LÆS OG FORSTÅ!
Det handler ligeså meget om præcedens, hvordan man skal læse reglerne i fremtiden, hvis det her eksempel af håndtering af reglement skal være gældende bliver det satme et gedemarked uden sidestykke til næste år, det vi savner er konsekvens ved DHB's håndtering af de regler de selv har stillet op! Ens regler for alle, ikke kun for de rigtigt kreative (læs Dollo)
Fuck da om bilen er født med 2wd, 4wd eller larvefødder, til dhb stillede den jo op med træk på alle 4 hjul og nummerplader, ergo, går den igennem den tekniske kontrol (her tænker jeg på bremser, støj, hjelm, benz og hvad de nu kontollerer) så hedder det klassen for 4 hjuls træk da det faktisk er det den trækker på, jeg er pisse ligeglad om manden er tilfreds med behandlingen han fik, for det er jeg IKKE, regler er regler!
Du skulle måske læse tråden een gang til "tjumse".....
Problemet er sgu ikke at Dollo skulle køre i 4*4, men at han ikke måtte være med!!!!
Du skriver "fat det dog" med store bogstaver, og set herfra står du da ikke i position til at bruge store bogstaver, da du lige demonstrerer at du ikke selv ved hvad det handler om....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!