Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 22:20

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Tjumse skrev:
til finn...

FAT DET DOG, vi snakker ikke om hvad Dollo føler, vi snakker om retfærdigheden i håndhævningen af reglerne, LÆS OG FORSTÅ!
Det handler ligeså meget om præcedens, hvordan man skal læse reglerne i fremtiden, hvis det her eksempel af håndtering af reglement skal være gældende bliver det satme et gedemarked uden sidestykke til næste år, det vi savner er konsekvens ved DHB's håndtering af de regler de selv har stillet op! Ens regler for alle, ikke kun for de rigtigt kreative (læs Dollo)
Fuck da om bilen er født med 2wd, 4wd eller larvefødder, til dhb stillede den jo op med træk på alle 4 hjul og nummerplader, ergo, går den igennem den tekniske kontrol (her tænker jeg på bremser, støj, hjelm, benz og hvad de nu kontollerer) så hedder det klassen for 4 hjuls træk da det faktisk er det den trækker på, jeg er pisse ligeglad om manden er tilfreds med behandlingen han fik, for det er jeg IKKE, regler er regler!

Du skulle måske læse tråden een gang til "tjumse".....

Problemet er sgu ikke at Dollo skulle køre i 4*4, men at han ikke måtte være med!!!!

Du skriver "fat det dog" med store bogstaver, og set herfra står du da ikke i position til at bruge store bogstaver, da du lige demonstrerer at du ikke selv ved hvad det handler om.... :?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

henrik.... hvis du læser de 3 indlæg inden mit handler det i min verden ikke om han føler sig uretfærdigt behandlet (som Finn skriver) men om tolkningen af reglerne, INTET sted i de 3 beskeder jeg svarer på (det er beskederne fra lqs, mark og finn det er de 3 inden min forrige besked) er det blevet bragt op at han slet ikke måtte køre med om titlen, hvilket jeg også mener er forkert, det jeg også appelerer imod er at man snakker om at han skulle køre i klassen for special biler, det skal han ikke, jeg gentager at han i min verden skal køre på lige kår med alle andre i 4wd klassen eller også skal hammeren falde for alle som har ændret på sin bil!

Læs og forstå!

Tolkning af det skrevne ord er netop hvad der har bragt os i denne situation!

Titel:
Der findes ikke en bil der er typegodkendt til 2 motorer ergo er det kun en sjov bil. I rigtigt ræs er det heller ikke tilladt med 2 motorer med mindre det er en traktortrækker. Hans nummerplader passer garanteret ikke til bilen da han 100% sikkert har en anmindelig bil med samme chassi nummer.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
KÆRE gæst... det ved du tilsyneladende intet om... den nr plade er go nok til den vogn, men der sad nok bare ikke to motorer i da den blev synet... ligesom mange andre også piller deres tun af inden syn! der er ingen lov der påbyder dig at sætte plader på bilen når den er synet, så det han har gjort er at syne den, lave sin ombygning og derefter hente pladerne lige inden DHB...
Hva forskel gør det om bilen findes med to motorer? synes at huske noget med en escudo med to motorer bygget til ræs og den blev vist ikke disket vel?
ULOVLIG kan ikke gradbøjes og derfor burde den bil ha kørt om titlen!

Titel:
Moderator

Anonymous skrev:
Der findes ikke en bil der er typegodkendt til 2 motorer ergo er det kun en sjov bil. I rigtigt ræs er det heller ikke tilladt med 2 motorer med mindre det er en traktortrækker. Hans nummerplader passer garanteret ikke til bilen da han 100% sikkert har en anmindelig bil med samme chassi nummer.

Tja, det ved du jo ikke noget om kan man høre... :?

Bruger du selv det trick med at ha en alm bil stående og så flytte nummerpladen siden du lige kommer på den ide?

Når du nu blander typegodkendelse ind i det, så kan vi lige starte med at diskvalificere hver eneste af podiepladserne, og endda langt langt ned i rækkerne, for _ingen_ af de biler er typegodkendt som de står, så hvor er det du vil hen med det argument?? Dit eget argument har så lige dømt "kun en sjov bil" på mere end 95% af feltet, så argumenteringen går faktisk imod dig selv.

Men inden du beskylder nogen i fuld offentlighed for at fuske med stelnumre(det er en ret alvorlig forbrydelse i DK) så skulle du måske lige undersøge sagen en lille smule først, istedet for at komme med gætterier.

Tyv TROR at hver mand stjæler?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

Et rigtig godt argument for hvorfor den 2 motorede skulle have kørt er skrevet tidligere af en meget klog mand og nu skal en næsten lige så klog mand lige prøve af at gentage det :D

I England... Der KAN de lade sig gøre at syne en bil med to motorer. Har bl.a. set en artikkel der ovre fra med en 2 motoret opel corsa engang. Hvis vi nu antager at denne bil blev solgt til en herre i Danmark og han kørte den til syn med de 2 motorer i og ude i syningshallen viste dem papirerne fra England og der med at den har været synet i England. Så kunne de absolut INTET gøre i syningshallen... ud over at give den et godkendt stempel. England er nemlig et EU land og her må synmyndighederne ikke underkende hinanden... Utroligt ikke!!!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Den orange farvet Hot Rod som kørt der over er faktisk synet og godkendt sådan som den står og der er betalt afgift af det, den var nok den eneste bil som ku klare et syn direkte der fra.

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
nix, der har du ikke helt ret olsen... den lancia delta integrale der var med er std, så den er også fuldt lovlig! og mon ikke også den lille trabant ikke også ku gå ret igennem hos SBI? men du har da ret i at det nok kun er et fåtal der går direkte igennem...
Iøvrigt synes jeg da at mene at du var meldt til olsen, men det så vi ikke meget til?

Titel:
Hej. yogo.

Den der fiat bil... thomas kørte i...

den har skruet ladetrykket op.. det sagde han selv.. sååå.. lovlig????

Næææhh.. det var den vist ikke...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Yugo:

Det er rigtigt at jeg var meldt til, men min bil kunne ikke køre på det tidspunkt, turboen var stået af, ventede på en ny turbo og udst.manifold fra www.pro-car.dk, det skal så siges at de nævnte ting ikke er kommet enu, nu har bilen holdt stille i over en måned, er ved og blive lidt træls :cry:

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time