Anonymous skrev:
Hej HenrikGM..
Har sat hele NVU på sagen, for det er åbenbart ikke sådan lige til. Der er også forskel om det er vægt ruller, eller om man kører med en Telmar bremse på feltet. Vi har nede på mit arbejde bygget flere rullefelter, men man kan ikke se den formel i programmerne,og de er sku for dyrer at købe !!!
Det er nu ikke så kunstigt igen. Jeg vil da tro at man kan regne den formel ud hvis man sidder sig ned og tænker det lidt igennem.
Det er meningen at der i løbet af kort tid bliver fusket lidt med et felt der har både Telma bremse og vægtruller i samme felt, og der skal vi også til at kigge lidt på softwaren. Måske vi skulle slå pjalterne lidt sammen og dele erfaringerne når den tid kommer(om ca. 1,5måned)??
Vi(Hald79&mig) vil nemligt gerne have et felt vi kan køre steadystate på og køre acc.run på samme felt.
Hvordan bygger og afbalancerer i iøvrigt så store ruller som der skal til for at rulle nogle seriøse hk??
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!