okay..
der er ihvetiflad tryk på når jeg tager slangen af..
kan ikke lige forstå det når den er helt ny???
benzin regulator
Redaktør: Moderatorer
- nmb1022
- Mester Medlem
- Indlæg: 704
- Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
- Geografisk sted: Jyllinge
Jamen hvis der er alt for meget tryk i slange kan dysserne "stoppe" til. Mener der er ca 85psi. Ved ikke om dysserne kan stoppe så meget til, men har hørt det ffra en gammel ræv i nosbranchen, da vi tit kører med meget højt benz tryk på tørnos.
Du kobler bare et manometer på benz slangen lige før regulatoren
Du kobler bare et manometer på benz slangen lige før regulatoren
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
guest
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Om den vender op eller ned er ligegyldig.
Men hvordan den er tilsluttet dysebro, og returslange er ikke ligegyldigt, der er som regel pile, og skrift der indikere tilløb, og returløb. Hvis den er vendt om har du et benzin tryk der svarer til det pumpen kan give som sit maksimale.
MVH
Morten
Men hvordan den er tilsluttet dysebro, og returslange er ikke ligegyldigt, der er som regel pile, og skrift der indikere tilløb, og returløb. Hvis den er vendt om har du et benzin tryk der svarer til det pumpen kan give som sit maksimale.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html