benzin regulator

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
guest

#11 Indlæg af guest »

okay..
der er ihvetiflad tryk på når jeg tager slangen af..
kan ikke lige forstå det når den er helt ny???
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Indlæg: 704
Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
Geografisk sted: Jyllinge

#12 Indlæg af nmb1022 »

Jamen hvis der er alt for meget tryk i slange kan dysserne "stoppe" til. Mener der er ca 85psi. Ved ikke om dysserne kan stoppe så meget til, men har hørt det ffra en gammel ræv i nosbranchen, da vi tit kører med meget højt benz tryk på tørnos.
Du kobler bare et manometer på benz slangen lige før regulatoren
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
guest

#13 Indlæg af guest »

takker.. det vil jeg prøve..

iøvrigt.. skruen på den er næsten helt ude..

ud for at sænke trykket og ind og at hæve det ik??

og det er ligemeget hvordan den vender?
har jeg ihvertifald fået at vide
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#14 Indlæg af Morten VJ »

Om den vender op eller ned er ligegyldig. :D
Men hvordan den er tilsluttet dysebro, og returslange er ikke ligegyldigt, der er som regel pile, og skrift der indikere tilløb, og returløb. Hvis den er vendt om har du et benzin tryk der svarer til det pumpen kan give som sit maksimale.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
guest

#15 Indlæg af guest »

regulatoren vendte forkert :oops:
Brugeravatar
hYe
Mester Medlem
Indlæg: 732
Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
Geografisk sted: Malmö

#16 Indlæg af hYe »

Hva fa'en.. det kan jo ske for alle.... :D
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
Besvar