att transitfar.
ja det er da for mange liv der bliver taget på vejene hvert år, men hvorfor vægter de live der bliver taget på vejene højere end de der bliver taget af røg og alkohol hver dag? enten direkte eller som følgesygdomme? de 45 på motorvej du refererer til dem ville jeg gerne vide hvordan er kommet af dage. vil gætte på at de fleste er sket vinter hvor mange ikke kører efter de faktiske forhold. 110 kontra 130... ligegyldigt efter min smag. jeg bor i byen og skal ned på den anden side af køge for ar måtte køre 130 lovligt. er enig med ham der brølede ud og trafikministeren, men tror ikke det kun er ministerens valg, vil væde på at der har været en hidsig diskution den dag det blev drøftet.
vil selv påstå at jeg overholder fartgrænserne i byen (de blir dog brudt kortvarrigt til tider, det skal der ikke lyves om, men vel ca 99% af min tid på vejen i byen er lovlig) derimod, forstår jeg ikke at man vælger 40 % grænse på det sikreste vejnet vi har i landet. det burde være omvendt!
vil til diskutionen selv påstå at min kørsel til og fra striben er efter reglerne, jeg kan godt presse min agressive bilkørsel sammen til den ene eller de to gange jeg til tider kører på striben. så har man fået lidt afløb og kan køre pænt hjem.
ATT HYe (tak for igår) ja jeg vil gi dig ret i at striben er for farlig, da der er nogle (kørekort på prøve billister) der skal vise hva deres far båd kan. som igår nat hvor der var en klaphat af en pikansjos der kørte for fuld skræld mod retningen op mod to biler der sku til at starte faran et ganske betragteligt stor publikum! vi fandt ham desværre ikke, men hvis du læser dette klovn, vi finder dig næste gang! du ku ha ramlet lige ind i flere hundrede mennesker, du burde aflives for den kørsel!
lige mit bidrag til en fin diskussion