BlueminD skrev:
da jeg ikke bruger gnist delent delen af ms så er det vel egentligt lige meget.
det vil svare til at motoren køre 1/6 bagud, hvilket ikke skulle betyde så meget for brændstof tilførelsen da injektorene hele tiden er aktive og ikke kun når ventilerne er åbne..
har jeg misforstået noget henrik!
p.s. regner med at sende demo boardet imorgen, undskyld sorsinkelsen.
Du har sådanset ikke misforstået noget. Det Jens refererer til er at det ofte vil være en fordel at overgå til cranktrigger system istedet.
Mange har tilsyneladende store vanskeligheder med at få et stabilt triggersignal, og det kan jo løses med en digital giver og et triggerhjul på krumptappen.(cranktrigger) Så er man helt ude over det ballade med støj på pin1 signaler osv.
Vi roder med at få det bygget på en MX-3er i nær fremtid, og det skal der nok komme frisk info om senere.
Fra din fordeler skal du bruge et firkantsignal. Se evt MegaSquirtnSpark yahoo gruppen, hvor der står en masse info om hvordan man finder dette signal. Man skulle kunne tage signalet direkte, men Jens og mig har brændt et tændingsanlæg af på denne antagelse, så vær lidt forsigtig!
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!