Der skal værer slør i en turbo, forde ellers vil akslen sætte sig fast når den bliver varm.
Meget store lejetolerencer/ læs slid kan give 2 problemer
meget stort olie forbrug og det er man slet ikke i tvivl om specielt hvis det er på udstødningssiden, Har selv mørkelagt en 3 sporet motorvej for et år siden.
Er turboen så slidt at hjulene skaber imod huset kan det give en formindsket ladetryk, men deet er man heller ikke i tvivl om hvis man har kørt i bilen iet stykke tid.
MVH
Morten
Slør i turbo???
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
- beyer
- Senior Medlem
- Indlæg: 339
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt:
det kommer sku an på hvor man kigger , hvis du har turboen liggende foran dig , og sætter en pegefinger på begge ender af akslen , og trykker med den ene finger mod den anden , så må der ikke være noget.
men hvis du tager med to fingere i den ene ende af akslen og ligesom rykker op og ned i huset (og ja, hvis turboen står op så er det fra side til side) der må der godt være en smule!!!!håber det er forklaret så alle kan forstå det!!!!
der er til gæsten!!!!
men hvis du tager med to fingere i den ene ende af akslen og ligesom rykker op og ned i huset (og ja, hvis turboen står op så er det fra side til side) der må der godt være en smule!!!!håber det er forklaret så alle kan forstå det!!!!