Benzin pumpe opslag.
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Det lyder ikke helt sindsygt, hvis den oprindelige pumpe sidder meget tæt på tanken.
For at værer helt sikker kan man jo monterer en lille ekstra tank på ca en 1l imellem forpumpe og hoved pumpe
Læs evnt dette
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/T ... irlpot.htm
MVH
Morten
For at værer helt sikker kan man jo monterer en lille ekstra tank på ca en 1l imellem forpumpe og hoved pumpe
Læs evnt dette
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/T ... irlpot.htm
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Gæst
På nuværende tidspunkt har jeg 2 pumper fra henholdsvis opel cih
bosch 0 580 464 008 og rover/jaguar 0 580 464 014 På en rover side siges det de giver lige meget og begge numre bliver solgt som erstatning til rover v8. Nogen ide om hvad de giver. Hvilken funktion har den dåse med en membran og fjeder der altid sidder på en opel med cih. Er det fordi der ikke er ventil i pumpen?
bosch 0 580 464 008 og rover/jaguar 0 580 464 014 På en rover side siges det de giver lige meget og begge numre bliver solgt som erstatning til rover v8. Nogen ide om hvad de giver. Hvilken funktion har den dåse med en membran og fjeder der altid sidder på en opel med cih. Er det fordi der ikke er ventil i pumpen?
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
cih = hvilken type sprøjt
elektrisk eller mekanisk
elektrisk eller mekanisk
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Jeg kan ikke udtale mig om hvad cac sælger,og hvad de giver, men hvis man forespørger dem bør de værer i stand til at svarer.
MHT. en dåse med membran og fjeder er den til at udligne truk pulserne der kommer når man fyrer 3 eller 4 dyser af på en gang, hovedsageligt af støjdæmpnings årsager.
Grunden til jrg spurgte er at k anlæggene kører med en tryk accumulator, der ikke er særligt hensigtsmæssigt at bruge på en motor med elektronisk sprøjt.
MVH
Morten
MHT. en dåse med membran og fjeder er den til at udligne truk pulserne der kommer når man fyrer 3 eller 4 dyser af på en gang, hovedsageligt af støjdæmpnings årsager.
Grunden til jrg spurgte er at k anlæggene kører med en tryk accumulator, der ikke er særligt hensigtsmæssigt at bruge på en motor med elektronisk sprøjt.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
morten fog
Morten VJ-> har du mulighed for at så om det er pumper er til udvendigt eller invendigt montering? jeg skal bruge en pumpe der kan lavere benzin nok til 4*359ml dyser, og den skal køre på en turbo bil med lade tryk op til 1.5 bar, så den skal kunne køre derop i tryk. det er en udvendig pumpe jeg har.
jeg tænker den pumpe du har nænvt tidliger i dette post vil være fin, men er det en udvendig? den nævnte pumpe er 0 580 254 909
håber du kan hjælpe mig
mvh morten
jeg tænker den pumpe du har nænvt tidliger i dette post vil være fin, men er det en udvendig? den nævnte pumpe er 0 580 254 909
håber du kan hjælpe mig
mvh morten
-
Morten Fog
- Medlem
- Indlæg: 165
- Tilmeldt: 15 mar 2004, 21:21
- Geografisk sted: Skive