Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 20:57

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Støt Kiesa
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hi !

Her er addressen hvis i vil støtte Kiesa mod formel 1.

http://www.oddsservice.com

Hvis det lykkes at komme tilbage til formel 1, kan
han jo spørge powerpage forum hvordan raceren
tunes, så han ikke behøver at ligge i bagerste del af feltet. :idea: :lol:

Hilsen D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: falster/KBH SV
[quote="0-100"]Hi !

Her er addressen hvis i vil støtte Kiesa mod formel 1.

http://www.oddsservice.com

Hvis det lykkes at komme tilbage til formel 1, kan
han jo spørge powerpage forum hvordan raceren
tunes, så han ikke behøver at ligge i bagerste del af feltet. :idea: :lol:

Hilsen D[/quote
hvorfor fanden skal vi betale hans sæde...???!!! ser det dybt latterligt hvis regeringen går ind i dette... der er da MANGE andre områder i det ganske land som pengene ku bruges på... han er jo bare en heldig drengerøv, hvis han ik kan skaffe sig et sæde Vha sit talent, så er han vel bare ik god nok... indse det dog!!! og stop den åndsvage ide i har gang i...

Medlem

Geografisk sted: Fyn
Jeg kan helt ærligt ikke se hvorfor man skulle smide penge efter kiesa så han kan komme tilbage til F1 igen...
Hvor er det lige han vil komme til at køre?: I et skodteam hvor han ikke har en chance for at bevise noget som helst over for andre teams alligevel :x
Så det eneste han/vi vil få ud af at støtte ham med xxxmillioner er at se ham køre en ½ sæson for et skodteam og derefter forsvinde ud af F1 igen....
Det vil ikke gøre en skid for hans fortsatte muligheder i F1.

JensGT500

Titel:
Medlem
Brugeravatar

:shock: :shock:

Hejsa

Så slap gniske og gnavpot alligevel igennem. Dammn !!

Mit eneste formål var at få alle gjort bekendt med
hvor man kunne støtte Kiesa.

Om man vil støtte ham eller ej, må man gøre op med
sig selv.

Jeg vil give JensGT500 ret langt hen ad vejen.
Det sidste team var/er et skod team, men måske
kunne pengene bruge på at komme ind på et
bedre team.

Hmmm... talent gør det vist ikke alene i F1 Mister NOZ !!

Mon Schumacher var nået til tops hvis han var dansker?????

Hilsen D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

:lol: :lol: :lol:

Undskylder hvis jeg har trådt de herre over tæerne,
Men jeg har en tung speederfod.

He He

D

Titel:
Det ville da være kanont at få kiesa tilbage i F1.
Han har da større talent end ham der købte ham ud af minardi :?

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
noz gutten har igen misforstået dette site.... hvis man har en negativ holdning kan man da bare la vær at svare på indlægget... og til ham der skrev at talent ikke gør det alene i F!... Du har til gengæld forstået det fuldt ud! dejligt at se. bare synd det er så svært at få et internationalt gennembrud i vores lille "du-er-ikke-bedre-end-de-andre-samfund" han er dygtig og hvis noz tog gassen ud af næsen og undersøgte kiesas omgangstider fra sidste år vil han se at kiesa som "nybegynder" i F1 havde omgangstider på linie med og endda til tider hurtigere end jos verstappen, men så er der lige et ekstra pitstop her og en løs vognbund der og så er der lige nogle nærmest smeltede intermediadæk og og og ja så er man alligevel ikke den hurtigste... hvor kunne det bare være sjovt hvis kiesa for en dag fik lov at bytte bil med michael s. så ville vi virkelig få at se hvor dygtig michael er og om kiesa mon ikke nok sku være konkurrancedygtig med de andre i det dyre felt...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn
Yugo Turbo skrev:
noz gutten har igen misforstået dette site.... hvis man har en negativ holdning kan man da bare la vær at svare på indlægget... og til ham der skrev at talent ikke gør det alene i F!... Du har til gengæld forstået det fuldt ud! dejligt at se. bare synd det er så svært at få et internationalt gennembrud i vores lille "du-er-ikke-bedre-end-de-andre-samfund" han er dygtig og hvis noz tog gassen ud af næsen og undersøgte kiesas omgangstider fra sidste år vil han se at kiesa som "nybegynder" i F1 havde omgangstider på linie med og endda til tider hurtigere end jos verstappen, men så er der lige et ekstra pitstop her og en løs vognbund der og så er der lige nogle nærmest smeltede intermediadæk og og og ja så er man alligevel ikke den hurtigste... hvor kunne det bare være sjovt hvis kiesa for en dag fik lov at bytte bil med michael s. så ville vi virkelig få at se hvor dygtig michael er og om kiesa mon ikke nok sku være konkurrancedygtig med de andre i det dyre felt...

Jamen det er ligepræcis det jeg vil frem til...
At Kiesa ville kunne køre næsten ligeså godt som en hvis Hr. S ja, selvf. ville han kunne det...det vil vel ca. 500 andre i verden også kunne!
Men jeg mener bare at når han med den evt. støtte, bare vil kunne køre 4-5 løb for det ringeste team i F1, hvor langt når kiesa med det???
INGEN STEDER! De store teams kan vælge og vrage som de har lyst, og så står en som kiesa som ikke har bevist mere end så mange andre ikke forrest i køen....desværre.
Jeg kan virkelig ikke se hvordan vi skulle kunne kiesa mere en 4-5 løb i en "pis-racer" ved at smide xxxmillioner efter ham, desværre....
Jeg så også meget gerne en dansker i F1, bare ikke på denne form for "statsfinancerede" måde...

Titel:
selv om han KUN for muligheden for at køre en skod bil eller for et skod team vil andre teams jo stadig se hans potientale! de bedste teams ved jo godt at det halter for minardi bilerne og at de er fyldt med fejl! tro mig de følger med i hvad der sker ved de andre teams!

men F1 er en RIGTIG RIGTIG dyr sport derfor er det den der kan skaffe flest penge der for muligheden!

ferrai skifter næppe mister ""S"" ud da han jo er en suvuren pilot, han er kendt osv osv hvis de pludselig skifter ham ud med en noname rookie tror i så ikke der vil ske et drastisk fald i sponsor $$$$???? ved ikke hvor meget men 1milliard dkr er nok ikke skudt ved siden af. schummi for jo trodsalt kun 500mil i løn fra ferrai + reklame penge osv

men kiesa skal nok få lov at sidde i et F1 sæde igen! det vil jeg da håbe, håber også at det ikke bliver i en minardi igen for det er han ikke tjent med!!

ang sponsor støtte til kiesa syntes jeg at alle større virksomheder eks ap møller dantherm vestas bilka osv osv de skulle smide en lille klat !!! det er da en fantastisk god reklame! tænk lige på at 30sek på skod tv2 og tv3 koster mellem 1million til 3millioner alt efter sendetid..det bliver dælme til mange penge i sidste ende.... smid de penge efter danske talenter som tom k og kiesa osv istedet og de vil få fuld valuta for deres penge i den sidste ende! forstil jeg lige den dag hvor kiesa kommer blandt top 5 og han står foran kameraet til verdendækkende tv og siger "jeg ville aldrig ha noget så langt uden bla bla bla" så er de sponsor penge tjent hjem inden vi kan sige ældebælde mig fortælle :wink:

Men holdkæft det kunne være sjovt hvis han fik lov til at køre bare en time i en ferrai..

med venlig hilsen martin, rigtig træt, og møj beruset :wink:

Titel:
selv om han KUN for muligheden for at køre en skod bil eller for et skod team vil andre teams jo stadig se hans potientale! de bedste teams ved jo godt at det halter for minardi bilerne og at de er fyldt med fejl! tro mig de følger med i hvad der sker ved de andre teams!

men F1 er en RIGTIG RIGTIG dyr sport derfor er det den der kan skaffe flest penge der for muligheden!

ferrai skifter næppe mister ""S"" ud da han jo er en suvuren pilot, han er kendt osv osv hvis de pludselig skifter ham ud med en noname rookie tror i så ikke der vil ske et drastisk fald i sponsor $$$$???? ved ikke hvor meget men 1milliard dkr er nok ikke skudt ved siden af. schummi for jo trodsalt kun 500mil i løn fra ferrai + reklame penge osv

men kiesa skal nok få lov at sidde i et F1 sæde igen! det vil jeg da håbe, håber også at det ikke bliver i en minardi igen for det er han ikke tjent med!!

ang sponsor støtte til kiesa syntes jeg at alle større virksomheder eks ap møller dantherm vestas bilka osv osv de skulle smide en lille klat !!! det er da en fantastisk god reklame! tænk lige på at 30sek på skod tv2 og tv3 koster mellem 1million til 3millioner alt efter sendetid..det bliver dælme til mange penge i sidste ende.... smid de penge efter danske talenter som tom k og kiesa osv istedet og de vil få fuld valuta for deres penge i den sidste ende! forstil jeg lige den dag hvor kiesa kommer blandt top 5 og han står foran kameraet til verdendækkende tv og siger "jeg ville aldrig ha noget så langt uden bla bla bla" så er de sponsor penge tjent hjem inden vi kan sige ældebælde mig fortælle :wink:

Men holdkæft det kunne være sjovt hvis han fik lov til at køre bare en time i en ferrai..

med venlig hilsen martin, rigtig træt, og møj beruset :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time