Yugo Turbo skrev:
noz gutten har igen misforstået dette site.... hvis man har en negativ holdning kan man da bare la vær at svare på indlægget... og til ham der skrev at talent ikke gør det alene i F!... Du har til gengæld forstået det fuldt ud! dejligt at se. bare synd det er så svært at få et internationalt gennembrud i vores lille "du-er-ikke-bedre-end-de-andre-samfund" han er dygtig og hvis noz tog gassen ud af næsen og undersøgte kiesas omgangstider fra sidste år vil han se at kiesa som "nybegynder" i F1 havde omgangstider på linie med og endda til tider hurtigere end jos verstappen, men så er der lige et ekstra pitstop her og en løs vognbund der og så er der lige nogle nærmest smeltede intermediadæk og og og ja så er man alligevel ikke den hurtigste... hvor kunne det bare være sjovt hvis kiesa for en dag fik lov at bytte bil med michael s. så ville vi virkelig få at se hvor dygtig michael er og om kiesa mon ikke nok sku være konkurrancedygtig med de andre i det dyre felt...
Jamen det er ligepræcis det jeg vil frem til...
At Kiesa ville kunne køre næsten ligeså godt som en hvis Hr. S ja, selvf. ville han kunne det...det vil vel ca. 500 andre i verden også kunne!
Men jeg mener bare at når han med den evt. støtte, bare vil kunne køre 4-5 løb for det ringeste team i F1, hvor langt når kiesa med det???
INGEN STEDER! De store teams kan vælge og vrage som de har lyst, og så står en som kiesa som ikke har bevist mere end så mange andre ikke forrest i køen....desværre.
Jeg kan virkelig ikke se hvordan vi skulle kunne kiesa mere en 4-5 løb i en "pis-racer" ved at smide xxxmillioner efter ham, desværre....
Jeg så også meget gerne en dansker i F1, bare ikke på denne form for "statsfinancerede" måde...