opnålig tid på 402

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#11 Indlæg af 2fat2fly »

NMB1022 skrev:Havneren> Hvis det er mig du mener, er der ingen blæs, men det kommer på den nye motor. Bilen er konventionelt tunet (INGEN hævning af kompression) og ca 50hk gas. Den skulle gerne ligge et godt stykke over 200hk men det vides ikke præcist. Har da nippet en 245hk MI16, 250hk Xsara og Beyer herinde fra er mit trofæ :lol: (men han kan jo bare lære at komme fra start)

Bilen vejer 1150kg + fører (og det er +100kg)

Kan godt lide du ikke praler med dine hk for de rulle hk er ikke altid rigtige, eks har taget en Mi med 174rulle hk med min org 158hk, og en opel med 148rulle hk og en tunet Corado g60 med min org (Max 115hk) kadett.
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#12 Indlæg af K-FINN »

Nmb102 tror faktisk at din tid bliver bedst med vinter dæk.Turbomotor kørte 14,1 i lille 1,5 starlet.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Indlæg: 704
Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
Geografisk sted: Jyllinge

#13 Indlæg af nmb1022 »

Finn> Ja måske, men i hvert fald ikke med dem her!! Absolut nedslidte og tror næsten der er faldet for 5 årsgrænsen. Hvis der ikke bliver råd til slicks bliver det nye vinterdæk i stedet, det kunne nok godt hjælpe
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Brugeravatar
beyer
Senior Medlem
Indlæg: 339
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

#14 Indlæg af beyer »

så så !!!! nmb1022 !!!! jeg skulle jo lige pille næse og læse v-max ... jeg tager dig næste gang..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Indlæg: 704
Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
Geografisk sted: Jyllinge

#15 Indlæg af nmb1022 »

Tjaaa lad os nu se om 1. om du kan komme fra start. 2. Om ikke citroenen har noget oppe i ærmet. 3 OM DU KAN KOMME FRA START :D
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
CS3086

#16 Indlæg af CS3086 »

Tror nu at 175hk. er nok. Min bil vejer 1500kg. ca.220hk. og 4wd. Jeg gjorde det på 14.87 nede på Vandel da pug-jylland holdte arrangement i efteråret.
Brugeravatar
anders306gti
Nyt Medlem
Indlæg: 35
Tilmeldt: 09 feb 2004, 20:47
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

4x4..!

#17 Indlæg af anders306gti »

Ja flot, det må virkeligt være svært at lave en god start når man har 4 hjulstræk!!!

Du kan jo SLET ikke sammenligne de 2 ting.

anders.
CS3086

#18 Indlæg af CS3086 »

Ja ikke.. :D

Men det er nu heller ikke helt ligemeget med vægten :wink: .
Tror også det har lidt med NM og gøre...
Brugeravatar
beyer
Senior Medlem
Indlæg: 339
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: sjælland
Kontakt:

#19 Indlæg af beyer »

min tid til dhb sidste år var 14,7sek/402mt , forhjulstræk, 950kg, 265hk/310nm og havde lige lavet motorstyringen på bilen færdig om fredagen,så fra torsdag til fredag steg mine hkèr lige med 145hk, så jeg skulle lige vende mig til den !!!! 15" hjul og skod tyfoon dæk , ,det er ikke dårlige undskyldninger , men det har MEGET at sige om man kan lave en god start/reaktions tid og om man kender sin bil godt!!!, men i holeby lavede jeg en 201mt tid på ren 9sek, og det var også der NMB1022 tog mig !!!!bare ikke samme træk, så det handler både om hk/nm , koncentration og grib!!!beyer :twisted:
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Indlæg: 704
Tilmeldt: 10 aug 2003, 15:22
Geografisk sted: Jyllinge

#20 Indlæg af nmb1022 »

Ja det handler MEGET om køreren!!! Mange uerfarne kørere kan stresses bare med et par små blikke så hele deres start går op i spin :lol: men sådan nogle tricks bruger jeg jo aldrig :oops:
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Besvar