NMB1022 skrev:Havneren> Hvis det er mig du mener, er der ingen blæs, men det kommer på den nye motor. Bilen er konventionelt tunet (INGEN hævning af kompression) og ca 50hk gas. Den skulle gerne ligge et godt stykke over 200hk men det vides ikke præcist. Har da nippet en 245hk MI16, 250hk Xsara og Beyer herinde fra er mit trofæ (men han kan jo bare lære at komme fra start)
Bilen vejer 1150kg + fører (og det er +100kg)
Kan godt lide du ikke praler med dine hk for de rulle hk er ikke altid rigtige, eks har taget en Mi med 174rulle hk med min org 158hk, og en opel med 148rulle hk og en tunet Corado g60 med min org (Max 115hk) kadett.
Finn> Ja måske, men i hvert fald ikke med dem her!! Absolut nedslidte og tror næsten der er faldet for 5 årsgrænsen. Hvis der ikke bliver råd til slicks bliver det nye vinterdæk i stedet, det kunne nok godt hjælpe
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Tror nu at 175hk. er nok. Min bil vejer 1500kg. ca.220hk. og 4wd. Jeg gjorde det på 14.87 nede på Vandel da pug-jylland holdte arrangement i efteråret.
min tid til dhb sidste år var 14,7sek/402mt , forhjulstræk, 950kg, 265hk/310nm og havde lige lavet motorstyringen på bilen færdig om fredagen,så fra torsdag til fredag steg mine hkèr lige med 145hk, så jeg skulle lige vende mig til den !!!! 15" hjul og skod tyfoon dæk , ,det er ikke dårlige undskyldninger , men det har MEGET at sige om man kan lave en god start/reaktions tid og om man kender sin bil godt!!!, men i holeby lavede jeg en 201mt tid på ren 9sek, og det var også der NMB1022 tog mig !!!!bare ikke samme træk, så det handler både om hk/nm , koncentration og grib!!!beyer
Ja det handler MEGET om køreren!!! Mange uerfarne kørere kan stresses bare med et par små blikke så hele deres start går op i spin men sådan nogle tricks bruger jeg jo aldrig
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power