Nb. Mht. det med at fylde beton i motorblokke. Det er jo kun noget der gøres med motorer der bliver konvereteret til at køre methanol. Methanols lave brændværdi gør jo netop at man helt kan undvære kølesystemet derfor kan man jo ligeså godt styrke blokken ved at fylde beton i.
Det er den årsag jeg kender.
Mvh. Stadler
Beton fyldt motorblok???? (hvorfor det??)
Redaktør: Moderatorer
- Lars E
- Mester Medlem
- Indlæg: 603
- Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
- Geografisk sted: 7160 Aale city
De par biler jeg havde læst om kørte på benzin, og en enkel eller to af dem kørte også på gaden. Jeg er også nærvøs for kølingen, men der stod ikke hvor mange Km. de køre om året.
Hilsen Lars E
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
2cv 0,6Tii + Dnepr K750
http://www.snail.s4.bizhat.com/viewtopi ... orum=snail
www.Danskcitroenklub.dk
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
de der kører traktortræk laver også det trick, men der kører motorene jo som oftest på methanol og det køler motoren under kørsel så derfor gør det ikke noget at der ikke er decideret flydende køling i kølekanalerne. men ok de kører jo heller meget mere end max 100 meter af gangen...
Brap brap brap...

