Transitfar skrev:
Jeg kan desværre ikke huske noget om forskel på de forskellige cvh-blokke. Jeg har da vist forøvrigt nogle stående, som du kan få for et symbolsk beløb........
Du skal bare huske, hvis du skiller noget ad, at du måler ud i hoved og r.., så du finder ud af hvad der kan bruges og hvad der ikke kan.
HUSK at løsne topboltene i modsat rækkefølge af tilspændingsfølgen.
HUSK at KONTROLLERE dit topstykke (retteskinne/specialværksted) inden genmontering. Ikke for at male fanden på væggene, men hvis det har været monteret på en skæv blok, kan det desv. godt have slået sig....
HUSK at kontrollere de nye dele. Tid og tålmodighed (og lyst, men det har du jo) er her en god ting til at opnå et godt resultat.
Monter evt. knastakslen UDEN følgere, så den kan dreje frit. Og mærk så, om knastakslen virkelig drejer "let" i sine lejer, hvis den ikke gør er der jo noget galt....
Jeg takker meget for opbakningen. Men i første omgang vil jeg lige prøve at kigge lidt på tændingen. Strømfordeleren har før stået af, og den der sidder på nu er ikke helt i top. Og så kan de jo være at jeg ikke har fået sat strømfordeleren helt rigtigt da jeg monterede topstykket.
Jeg har idag prøvet at hælde en Bars leaks i kølesystemet, så vil jeg håbe at den kan tage lidt i rygeriet.