Prøv evt. at søge på WWW.TOYOTAEXTREME.DK. Kan være du kan finde noget der
1,8l konvertering af 1,6l Twincam.(toyota)
Redaktør: Moderatorer
- Staalanden
- Mester Medlem
- Indlæg: 591
- Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
- Geografisk sted: Slagelse
Synes måske du skulle udskyde projektet lidt (Ved godt det er svært
) Og så finde bare en 140 hk blok med stempler med mere. Der sgu større chance for at det holder, især hvis du allerede tænker på turbo
Prøv evt. at søge på WWW.TOYOTAEXTREME.DK. Kan være du kan finde noget der
Prøv evt. at søge på WWW.TOYOTAEXTREME.DK. Kan være du kan finde noget der
Nissan Sunny GTI-R
I took an IQ test and the results were negative.
I took an IQ test and the results were negative.
-
Gæst
4age til 1,8L
det er nemt
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
-
Gæst
4age til 1,8L
det er nemt
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
-
Gæst
4age til 1,8L
det er nemt
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
blokken og krum bassen fra en 7Afe motor gør jobbet, men ikke for mange snoninger så dør krumfætteren
hvorfor ikke knaster, portet top, spjældfætter og motorstyring og hvis udgangs motoren er fra en AE86 har du 180 hk med garanti
/Rene
- Juul
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 11:39
- Geografisk sted: Roskilde
Jeg har læst en masse om at tune en 4age. 180hk. kræver at motoren kommer op på 8500-9000 rpm., spjældhuse, hævet komp.(ca. 10.5:1), bearbejdet topstykke, skarpe kanster (ca. 300 grader +-4), en fuld programerbar computer er at foretrække frem for en såkaldt piggybag! Ret mig hvis jeg tager fejl eller har glemt noget!!
Har fundet et link på en australsk 4age side: http://www.toyotaperformance.com/4age.htm
Men det er rimelig pebret!! Så.. Har også hørt at de der skulle være lavet i dk vist nok var på 1757cm3!
Er der virkelig ikke nogen der har erfaring med den konvertering?
Har fundet et link på en australsk 4age side: http://www.toyotaperformance.com/4age.htm
Men det er rimelig pebret!! Så.. Har også hørt at de der skulle være lavet i dk vist nok var på 1757cm3!
Er der virkelig ikke nogen der har erfaring med den konvertering?
FWD is for BOYS
RWD is for MEN!!
RWD is for MEN!!