Du skal passe lidt på med det der. Der vist nok flere der har brændt nallerne ved at bore den op. Der er forskel på de forskellige 4age blokke, selv om det er lige til at se. Hvis det er den gamle type 121-124 hk, kan du godt løbe ind i problemer med at det ikke kan holde. De nyere som 140hk og kompresser motorene skulle godt kunne, da de er forstærket på en anden måde. 140 hk blokken er faktisk en 165hk motor bare uden kompresser på. Desuden har den også stænk smøring under stemplerne.
Du kan uden problemer køre til syn med en 140hk motor. Du holder dig inden for de 20%, og de kan ikke se forskel alligevel. Er fuldstæng magen til den gamle. Så heller ingen problemer med at den ikke passer
Ellers prøv at kontakte Beyer herinde. Han har selv lavet en med både turbo og kompresser på. Han ved lidt om, hvad de kan holde til.
Ellers er der
WWW.MOTORIMPORT.DK som kan skaffe maskinen til dig.
Held og lykke med den
Staalanden