Transitfar skrev:
Det spørgsmål har da netop ALT at gøre med denne tråd at gøre.
Styring og kontrol (altså programmerbar motorstyring) = MAGT over sagerne.
Et simpelt "x"-anlæg vil altid være dårligere end et velreguleret "y"-anlæg.
Indsæt selv NOS og turbo hvor du har lyst....
Nu får jeg nok over næsen igen, men det gør ikke noget. Jeg skal snart ud og købe min næste hverdagsbil, den skal IKKE tunes.
En over næsen (KLASK - AUI)
Den der med at indsætte turbo hvor du ønsker er nu nok lige i overkanten til MS som standart da i hvert fald! Men ellers vil man jo snakke boost controle, men det har neppe noget med lige det her at gøre...
Hoverårsagen til at jeg kan kører rimeligt uden turboen kommer op og trykker er fordi at turboen er rellativ stor til kubikkene (ikke i tunings regi, men i forhold til standart biler med turbo som de andre biler mere eller mindre har været).
v/h christian