...o0 en 67 Firebird.. Cool. Har selv en 1980 Trans Am, som er under renovering lige pt. ( Håber den køre til Sommer

)
Der er en lille artikel på
http://www.highperformancepontiac.com under Tech, hvor de bruger POR15. Og der er vist flere på
www.hotrod.com.
Eneste forskel jeg kan se mellem POR15 og Hammerlak, er vist at POR15 kan overmales, hvor at Hammerlakken afviser alt. Dog kan den vist grundes med noget specielt, hvis man vil male på den.... Men jeg skal nok liiiige hjem og glo på bøtten, før jeg lover for meget
Malerne er vist ikke sååå vilde med hammerlak. Det skal slibes helt væk, før at de kan male på det, da det afviser alt. Men det er kun noget jeg har hørt. Jeg ved måske lidt mere, når jeg sender bilen til maler senere i Juni/Juli. Hvis han forbander mig langt væk!!!
Men ellers så kan begge produkter håndtere stenslag, og kan males direkte på rust etc. Jeg har selv fået sandblæst flere sliddele, som bagefter er malet med Hammerlak. Og som prikken over I'et, så ryger der lige en gang af den tynde tectyl på, når tingne er samlet... Så burde det kunne holde. ( 7-9-13 )
