det vil jeg så godt give dig ret i..........men det er ofte monteringen folk er bange for........ og selv om det nu har taget 28 timer an monterer det sår er det vel ikke så slemt........tror nok jeg brugte omkring 30 timer på det......
men det skal så lige siges at mit næste projekt kommer ikke til at tage ret meget mere end det halve.........
desuden skal det også siges et det er 1000000 gange nemmer at fejlsøge då noget man selv har bygget......(taler af erfaring).....
Med hensyn til indkøringen.......så tror jeg (hvis vi ser bort fra mine forglemmelses og montage fejl) at Henrik og mig brugte ca. 3 aftener på at grund justerer kadetten så den kørte nogenlunde godt og den kunne fyrers af uden at være bange for at noget skulle gå galt......
den har siden efterårsferien kørt med ca. 0,35 bar og det starter stadigvæk hver morgen og kører...
regner dog først med at den skal skruges op til forår når den skal på felt så men lige kan holde lidt øje med hvad der sker.........
Men fortsat held og lykke med indkøreingen
MVH Jens Hald
Der blev jo også leget unødigt med for lille brændstofpumpe(alt alt for lille!) og en masse småting. Bla en hulens stor dynge af strækbolte skulle jo bruges først....
Hvis vi havde været helt uden disse fejl40 ville det have været noget hurtigere.