lqs skrev:
den kørte da fint sidst den blev startet! mener faktisk godt du kan nå 95% af mapningen på 3 timer på landevejen. 10minutter sammen med en 4gastester og så kan den også synes (på den front). dette kræver selvfølgelig at man har en MS. der er brugervenlig og en programør der ved hvad han laver! EGONs GORILLA er vel lige så meget gadebil som nogen anden. eller hvad? MVH. søren god HJUL
Jeg har kun hørt at den spiste gearkasser i et forrygende tempo, når den fik lov at bruge effekten, men jeg har kun anden og tredjehåndsinfo.
Ja, en stor del af mapningen kan gøres på landevejen, men det er yderst risikabelt at mappe fuldtskrald på den måde.(især bliver det lidt spændende at mappe max tryk/max rpm på den motor!) Man skulle jo gerne vågne næste dag
Grunden til at den kan synes på den måde er jo netop årgangen
Nu skal det ikke forståes således at jeg kritiserer gorillaen(for at bruge dit eget udtryk), tværtimod mener jeg det er en meget velbygget bil.
Med gadebil mener jeg en bil der kører til dagligt i det trim den er bygget, og det betyder jo med 439hk i gorillaens tilfælde, og det kører den vel ikke langture til feks fleggård med?
Nu har jeg ikke prøvet den, og ved derfor ikke hvad jeg taler om her, men jeg kan forestille mig at det kan blive svært at nå en opsætning der er rykfri i gasovergangen, ikke sviner med bensinen(økonomi) og stadigt kan tåle 10minutter flatout, på blot 3 timer på landevejen, plus 10 minutter med en 4gastester.