Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Att morten.Vi kan nem blive enig om at sænke kompression er det bedste.
Men kørestil har også noget at sige.Alt kan jo ødelægges.Har en kammi der kører 626 2.0 i 16V med 10-1 i kompression og 0,7 bar.Det har han kørt med i 2 år.Vi har selv monteret(altså garage fuskere).Vi har haft turbomotor til at montere mf2.Det holder squ fint.Men jeg har nu ingen planer om karriereskift.

'Det kan jeg ikke argumentereimod, men prøv at fyre svinet af igennem tyskland og se hvad resultatet bliver. Ikke tillrådeligt Det indlægget blev startet med var hvordan kaan jeg turbolade en toyota xx motor med o,7 bar Jeg prøvede kun at give et råd således at der ikke opstod nogen motorsprængning . At der er andre mototer der kan køre med dette ladetryk, er ikke endbetydene med at en toyota motor model xxx kan holde til det samme.
Hvorfor ikke skifte erhverv det er godt betalt og meget udfordrende har jeg hørt.
M.v.H.
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html