Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 apr 2025, 03:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 187 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
att kadet manden... du kan bare få din computer til at logge dig på automatisk, det letter det en del for dig, men det er foresat af at du bruger samme computer hver gang...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej.
@Slavteren : Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed om det vil give problemer eller ej. Det er bare en formodning. Det kan jo også fremføres at langt de fleste karburatorbiler blev produceret før de skrappe Euronormer blev indført.
Jeg tror ikke justerbar undervogn betyder noget som helst i den her sammenhæng. Miljø er meget vigtigere i trafiksammenhæng, hvertfald for den nuværende og tidligere regeringer. Og på sin vis forståeligt nok.
Men det er jo et spørgsmål der kan blive afklaret i et brev til Færdselsstyrelsen.

Titel:
Prøvede bare at påvise at man altid har kunne justere sin bil, selv før 84 er der jo krav om at den ikke må ha mere end et hvist co-tal, og biler efter 84 med karburator tør jeg slet ikke komme ind på... grænsen mellem lovlig og ulovlig er derfor meget klar. Derfor mener jeg også at et programerbart sprøjt må være lovligt. Vi er jo lovlydige borgere indtil andet er bevist. Det eneste der kan være galt, må være sb´s holdning/ fortolkning.

Titel:
Prøvede bare at påvise at man altid har kunne justere sin bil, selv før 84 er der jo krav om at den ikke må ha mere end et hvist co-tal, og biler efter 84 med karburator tør jeg slet ikke komme ind på... grænsen mellem lovlig og ulovlig er derfor meget klar. Derfor mener jeg også at et programerbart sprøjt må være lovligt. Vi er jo lovlydige borgere indtil andet er bevist. Det eneste der kan være galt, må være sb´s holdning/ fortolkning.

Titel:
Mester Medlem

Jeg har talt med PRORACE. Han vil meget gerne have lejlighed til at støtte debatten på groupcare... Jeg kan dårlig finde ud af det selv. Er der nogen der kan hjælpe ham med at komme med i skidtet???

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej.
Du skal bare bruge hans mailadresse, så kan du tilmelde ham via Groupcare, under "medlemmer" og "inviter medlem"!

Titel:
Mester Medlem

Ok... Men jeg kan ikke engang komme ind på min egen... Jeg skriver min e-beske add. og kode men den vil skut!!! :evil: :evil: :evil:

v/h christian

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
att Yugo Turbo: Ja jeg har også sat den til automatisk at logge ind her hjemme fra men når jeg skriver på Powerpage fra alle mulige andre computere så glemmer jeg tit at logge ind først.

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Næstved/DK
Hejsa

Nu er lidt godt nyt, som måske kan få smilet frem på folks læber :D

Vi(Prorace) har talt med en af vores gode venner, som er jurist, han er villig til at hjælpe med at udfærdig et godt brev til ministeret, om vores ideèr og grundlag for Ideèrne.
Et godt brev, skal forstås på den måde at brevet er på deres "Sprog", så de kan forstå hvad os almindelige dansker mener om deres lovændringer, og hvad vi mener burde laves om.

Der skal bruges nogen virkelige gode agumenter for at lave om på det, men det system der bruges i UK, var måske en ganske fornugtig ide at forslå, da det ser ud til at virke okay.
Nu er der så nogen der tænker, JAMEN DET KOSTER JO PENGE DET SYSTEM.. JA, det gør det, men kan man få lavet om på lovgivningen, også det koster en lille sum penge at køre med 0.8 i tryk, gør det bestemt ikke mig noget, og tror jeg taler for alle, når jeg siger det.
Og endvidre, skal vi jo tænke på SBI er sat til salg, og det gør det msåke nemmer at komme igennem med vores ide`, da det så er private der skal stå for synet.
Jeg havde tænkt på at forslå syn hvert år, når der er tale om tuning/efektforøglese over 30%, på den måde vil det nok være mere "TRYGT" for den ALM. dansker, at vide at det tunede biler der køre rundt også er tip top.
Men sådan et syn af tuned biler kan jo ikke samlinges med lovpligtigt syn, hvilket det heller ikke skal, men det skal være et syn hvor der bliver lagt væk på sikkerhed, så vi ikke køre rundt i en Fait 127 med 300+hk, det holder jo ikke.. :lol:

Ved ikke om i synes det lyder totalt latterligt, men nu har vi da gjort lidt får at få gang i det..

Så sig jeres mening, så tager vi den der fra

MVH
/Prorace

www.ProRace.dk

Titel:
Mester Medlem

Jammen helt siker!!!!

Der skal handles NU... og HURTIGT! For som du siger er SBI til salg så det er nu det skal ske!

v/h christian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 187 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Næste

Alle tider er UTC + 1 time