Hejsa
Nu er lidt godt nyt, som måske kan få smilet frem på folks læber
Vi(Prorace) har talt med en af vores gode venner, som er jurist, han er villig til at hjælpe med at udfærdig et godt brev til ministeret, om vores ideèr og grundlag for Ideèrne.
Et godt brev, skal forstås på den måde at brevet er på deres "Sprog", så de kan forstå hvad os almindelige dansker mener om deres lovændringer, og hvad vi mener burde laves om.
Der skal bruges nogen virkelige gode agumenter for at lave om på det, men det system der bruges i UK, var måske en ganske fornugtig ide at forslå, da det ser ud til at virke okay.
Nu er der så nogen der tænker, JAMEN DET KOSTER JO PENGE DET SYSTEM.. JA, det gør det, men kan man få lavet om på lovgivningen, også det koster en lille sum penge at køre med 0.8 i tryk, gør det bestemt ikke mig noget, og tror jeg taler for alle, når jeg siger det.
Og endvidre, skal vi jo tænke på SBI er sat til salg, og det gør det msåke nemmer at komme igennem med vores ide`, da det så er private der skal stå for synet.
Jeg havde tænkt på at forslå syn hvert år, når der er tale om tuning/efektforøglese over 30%, på den måde vil det nok være mere "TRYGT" for den ALM. dansker, at vide at det tunede biler der køre rundt også er tip top.
Men sådan et syn af tuned biler kan jo ikke samlinges med lovpligtigt syn, hvilket det heller ikke skal, men det skal være et syn hvor der bliver lagt væk på sikkerhed, så vi ikke køre rundt i en Fait 127 med 300+hk, det holder jo ikke..
Ved ikke om i synes det lyder totalt latterligt, men nu har vi da gjort lidt får at få gang i det..
Så sig jeres mening, så tager vi den der fra
MVH
/Prorace
www.ProRace.dk