Ny BOV

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Indlæg: 529
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#11 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

tinasmartin skrev:
Clisse skrev:Prøv at se her: http://www.secretpower.dk


nu har jeg prøvet et par gange på deres site..... hvorfor kan man ikke blive "medlem" så man kan komme til at købe noget ville netop gerne aftage en af deres bøvs'er hehe.... har også prøvet at sende dem en SMS om hvordan man skal gøre men de har ikke svaret igen...... :cry: :cry:

og jeg får ingen E-mail's fra dem... :?


Okay, så tror jeg nok, jeg dropper dem igen. Og vælger Lübkers BOV :)
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:vælger Lübkers BOV


hvem er det.... har du et link....for ham jeg har købt bilen af har sprunget over hvor gæret var væltet eller er blevet taget i R.... han har sat en membran type på en bil der kører med 1,5-1,8 bars ladetryk FLOT ny membran hele tiden.......... så jeg må have fundet en stempel type inden motoren er blevet kørt til så hvis der er nogen der har noget liggende så råb op..... :P :P :P
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Clisse
Medlem
Indlæg: 142
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Kbh

#13 Indlæg af Clisse »

Brug det her nummer til Secret Power. Tlf: 60 75 79 00
SMS eller ring..

Eller mail på Mail@secretpower.dk
Mvh
Claus
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Indlæg: 529
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#14 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

tinasmartin skrev:
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:vælger Lübkers BOV


hvem er det.... har du et link....for ham jeg har købt bilen af har sprunget over hvor gæret var væltet eller er blevet taget i R.... han har sat en membran type på en bil der kører med 1,5-1,8 bars ladetryk FLOT ny membran hele tiden.......... så jeg må have fundet en stempel type inden motoren er blevet kørt til så hvis der er nogen der har noget liggende så råb op..... :P :P :P


http://www.ls-diesel.dk/
ellers mener jeg http://www.rh-motorsport.dk også har dem..
Bare af ren nysgerrighed, men hvilken bil kører du i :?: :D
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#15 Indlæg af lqs »

fatter ikke hvor de problemer med billige BOVer kommer fra! har en bil der i 2 år har kørt 1,6 bar med de billige plastik der sidder på mange std. turbobiler. er det fordi i ikke kan polere på dem? hvor mange L er der i pullere? mvh søren
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#16 Indlæg af mh »

Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:Bare af ren nysgerrighed, men hvilken bil kører du i :?: :D


en rød ford sierra XR4I 2,96 turbo...

de er bare vold dyre syntes jeg dem de har har også set dem mange andre steder syntes de er lige poppet nok til mig med alle de farver bare i ren alu ville være fint..... og billigt som secret powers er..... :P :P
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Indlæg: 529
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#17 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

tinasmartin skrev:
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:Bare af ren nysgerrighed, men hvilken bil kører du i :?: :D


en rød ford sierra XR4I 2,96 turbo...

de er bare vold dyre syntes jeg dem de har har også set dem mange andre steder syntes de er lige poppet nok til mig med alle de farver bare i ren alu ville være fint..... og billigt som secret powers er..... :P :P


Okay.. Kender en der engang havde en XR4i med turbo, der var rimeligt med krudt i den :D Det var bare noget fusk, fra ende til anden.. "MAP Fueleren" aktiveres ved at holde horn-kontakten inde, eller dvs, at der sad et relæ, osm åbnede for en dyse, når man trykkede på knappen.. Behøver jeg sige, at den ikke holdte mange dage, hehe...

Ved hans BOV'er er dyre, men man får dem normalt som et helt kit, der er beregnet til en diesel, dvs med slange, t-stykker, switch, magnetventil, osv...
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#18 Indlæg af Yugo Turbo »

de andre med stempel er bare bedre, der er såmend ikke så meget andet i det samt at lyden er federe end i bosch plastic
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#19 Indlæg af Saab-Daniel »

Enig...
Min BOV er i alu og er en rigtig fin enhed... Giver godt med lyd... Købte min da jeg var i England, det tog dem 3 dage fra ordren blev sendt til jeg havde den, no problem what so ever...
Med hensyn til bosch's plastic-enhed, så må folk sgu gerne køre med dem, men de bliver sgu trætte... Min fatter har lige skiftet hans på hans saab 9000 lavtrykker... Og hvis de går flade med 0,4-0,5 bars ladetryk, gad vide hvor meget tryk de lukker udenom når man lader 1,5-1,6....
Bare min mening,
Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#20 Indlæg af lqs »

tror problemet er mange vender dem forkert! 1,6 bar/388hk
Besvar