Ny BOV

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Geografisk sted: Them
Kontakt:

Ny BOV

#1 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Hej.

Jeg står og skal ha' ny BOV, hvilken type/mærke skal jeg vælge :?:
Jeg går ud fra, at jeg skal ha' én justerbar stempel ventil, da min bil er med luft mængde måler, af spjældtypen, men hvilken "larmer" mest, nogen forslag, evt links?

Endvidere skal jeg bruge én til en xantia, som anvender map-sensor, det skal være en stempel ventil (dog ikke justerbar :?:)! Den kører pt. med en membran-ventil, men den er svær at høre inde i kabinen, er der nogen der snakker mere?
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Clisse
Medlem
Geografisk sted: Kbh

#2 Indlæg af Clisse »

Prøv at se her: http://www.secretpower.dk
Mvh
Claus
lqs
Mester Medlem

lyde

#3 Indlæg af lqs »

spis mere kål hvis du har brug for lyde i kabinen! din bedstemor har sikkert opskriften!
Laluffe
Nyt Medlem
Geografisk sted: vestjylland

#4 Indlæg af Laluffe »

jeg synes BOV-lyd er noget der virker :wink: :wink:

men MR lqs DU har tilsyneladende ikke fattet det :roll:

jeg tror jeg har en cykelpumpe liggende et sted den må du få og så kan du jo stikke den ud af vinduet på din golf 1.6 diesel og blæse lidt efter damerne :wink: :wink:
wastegate er for kyllinger!!!!!
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Kontakt:

#5 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

@ Clisse
Mange tak for linket :D
Kender du noget til kvalitet/lyden på deres BOV ?
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
cbyriel

laluffe

#6 Indlæg af cbyriel »

Så så laluffe... nu ikke svine diesel til.... min Diesel laver den fineste BOV lyd, og giver de fleste GTI'er total røv ... :-)
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#7 Indlæg af Saab-Daniel »

Min Forgemotorsports dump sidder på min saab med lufmængde-måler, og det virker fint. Den er dobbelt-stemplet og er meget høj...!
http://www.forgemotorsport.co.uk/products.asp?cat=TUNDV&product=FMDV004 viser dig den jeg har købt og monteret...
Daniel
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Kontakt:

#8 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Saab-Daniel skrev:Min Forgemotorsports dump sidder på min saab med lufmængde-måler, og det virker fint. Den er dobbelt-stemplet og er meget høj...!
http://www.forgemotorsport.co.uk/products.asp?cat=TUNDV&product=FMDV004 viser dig den jeg har købt og monteret...
Daniel

Mange tak. Jeg kigger lidt på sagerne :D
Jeg kører pt. med en membran BOV, og det er sq ikke lige lykken på én med mekanisk MAF enhed..
beamer
Junior Medlem
Kontakt:

...

#9 Indlæg af beamer »

Ja, membran BOV er noget skrammel !

prøv at kigge på www.ls-diesel.dk - han kan også skaffe en med justerbart stempel, og de larmer pænt ok !! kører selv med en.
- Christian Byriel [Peugeot 206HDii]
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#10 Indlæg af mh »

Clisse skrev:Prøv at se her: http://www.secretpower.dk

nu har jeg prøvet et par gange på deres site..... hvorfor kan man ikke blive "medlem" så man kan komme til at købe noget ville netop gerne aftage en af deres bøvs'er hehe.... har også prøvet at sende dem en SMS om hvordan man skal gøre men de har ikke svaret igen...... :cry: :cry:

og jeg får ingen E-mail's fra dem... :?
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar