Hey folkens
Jeg vil gerne søge lidt hjælp og info til mit ny startede projekt... Det skal dog lige siges at det altså ikke er et bil projekt jeg er igang med, men derimod et knallert projekt, så jeg håber altså I kan hjælpe mig alligevel...
Mit projekt lyder således at jeg vil lave Dk's stærkeste gearknallert... Min knallert er en vandkølet 6gears Suzuki RMX, så der er lidt at lege med...
MEN, jeg er snart ude i der uberste tun man kan få til den knallert... Jeg har 28mm fladsspjældskarbirator, højkomprimeret topstykke (41mm) portet cyllinder (52mm) Racer krumtap (klare 18.000 rpm), racer lejer, poleret krumtaphus, power udstødning, carbon membran..
Det var i grove træk den opsætning jeg har nu, der er dog mere, men det er ikke så relavant...
MEN, nu vil jeg godt gå en hel del længere ud i tun... Derfor virker I som værende de rigtige prof tunere og derfor håber jeg at I kan hjælpe selvom det er til knallert og ikke bil, for jeg vil godt "lege" med turbo eller kompressor... Den mest realistiske er jo nok kompressor tuning, med mindre man kan lave en slags lavtryksturbo... Men er det noget I kan hjælpe med eller komme med råd?
Det skal lige siges at dette er et projekt tager jeg meget seriøst og dermed skal der ikke tænkes på budgettet...
Håber sq jeg høre nærmere tilbage!
MVH
Stefan Hansen