stefan skrev:henrik prøv at læse det du har skrevet selv tidligere i denne tråd!! nu er det desværre ikke første gang det er set at du først kommer med nogle højtflyvende teorier, siden ikke kan dukumentere dem , for så at slutte af med at tale (skrive) ned til folk!! dig skal der nok blive en god værkfører ud af!!!
Ok, kom med et citat hvor jeg ikke kan underbygge hvad jeg siger, eller hvor jeg taler ned til folk i denne tråd.
Tråden starter med at jeg protesterer mod den opfattelse at det er trykket i manifolden der skulle drive en turbo, og hvor er det så lige at jeg taler ned til folk, eller ikke kan dokumentere "en højtflyvende teori"??
Begynder at få den opfattelse at det ikke er velset at snakke om ret meget andet end billig garagetuning herinde, er det godt nok korrekt??
Det engelske indlæg der er indsat i tråden for nogle timer siden er sakset fra en svensk Saab gut der er ret kompetent, så den underbygning af min "højtflyvende teori" mener jeg selv holder nogenlunde vand, men ok, hvis nogen mener det ikke er tilfældet så lytter jeg da gerne.
Bemærkningen omkring værkføreren tager jeg afstand fra. Lad os holde os til at sparke til bolden, ikke?