Nu ved jeg ik lige hvad i har været på, når de har skrevet de forskellige kommentare .. Jeg vil ik give nogen ret eller uret - Men jeg mener stadig som mange har skrevet at en bane er langt sikre (Er jo rent logik) .. Og hvis der virkelig er nogen som vil trykke bilen til det yderste på motorvejen/landevejen, vil jeg altså gerne ha afvide hvor der blir kørt og hvornår da jeg ihvert fald ik vil sætte mit liv på spil (Lidt ironisk sagt, for dme som ik fatter den danske ironi)
Konklussion: At du sætter dit eget liv på spil, er sku fint med mig - Håber da du lærer noget når du ligger på hospitalet og blir holdt i live af en respitator .. At du sætter andres liv på spil (Som der vil være på motorvejen, etc.) det er IKKE iorden, da det er meget nemt at miste kontrollen over bilen selvom man tror at man har kontrol over det hele - Og jo jeg kan snakke lidt om effaring .. Har brugt mine ungdomsår på at fræse rundt i en go-kart, selvom det ik minder om en bil, stadig giver en en god chance for at lære div. køreeffaringer - Og selv med 6 år bag mig, er jeg ik en som kan håndtere enhver situation og vil heller aldrig blive det .. Er skam til ræs - Bare på sikre områder hvor uskyldige ik har en chance for at komme til skade ..
Dette var så mine ord
/Stump