Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 18:13

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
haha, naah du har andre og vigtigere ting at tage mig til. Føler ingen trang til at bevise noget overfor dig du, den dag du også kan sige det, den dag kan du betragte dig selv som voksen min ven. :-P

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Junior Medlem

Hej Ulrik

Så bliver jeg aldrig VOKSEN;-)

Mvh. Dean

En dag lærer drengerøvene måske at det nu engang er sjovere at køre om hjørner end det er at køre ligeud.

Så kom dog igang med noget baneræs, det er meget sjovere og langt mere sikkert både for kørere og tilskuere.

Anders

til dean
jeg er 14 år og har spillet gameboy i mange år så kom du bare an
PS. min far er stærkere ind din far:-P

Junior Medlem

Til PPJ

Ja det tror jeg på!

Mvh. Dean

Nu ved jeg ik lige hvad i har været på, når de har skrevet de forskellige kommentare .. Jeg vil ik give nogen ret eller uret - Men jeg mener stadig som mange har skrevet at en bane er langt sikre (Er jo rent logik) .. Og hvis der virkelig er nogen som vil trykke bilen til det yderste på motorvejen/landevejen, vil jeg altså gerne ha afvide hvor der blir kørt og hvornår da jeg ihvert fald ik vil sætte mit liv på spil (Lidt ironisk sagt, for dme som ik fatter den danske ironi)

Konklussion: At du sætter dit eget liv på spil, er sku fint med mig - Håber da du lærer noget når du ligger på hospitalet og blir holdt i live af en respitator .. At du sætter andres liv på spil (Som der vil være på motorvejen, etc.) det er IKKE iorden, da det er meget nemt at miste kontrollen over bilen selvom man tror at man har kontrol over det hele - Og jo jeg kan snakke lidt om effaring .. Har brugt mine ungdomsår på at fræse rundt i en go-kart, selvom det ik minder om en bil, stadig giver en en god chance for at lære div. køreeffaringer - Og selv med 6 år bag mig, er jeg ik en som kan håndtere enhver situation og vil heller aldrig blive det .. Er skam til ræs - Bare på sikre områder hvor uskyldige ik har en chance for at komme til skade ..

Dette var så mine ord ;-)
/Stump

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time