Bremser

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
JohnnyBravo

Bremser

#1 Indlæg af JohnnyBravo »

Der skal ekstra hypper i øsen, så jeg skal også have nogle bedre bremser. Hvad gør jeg?
Jeg har talt med autobremsen om noget EBC og nogle kryds-fræsede skiver. Det vil de have 5 klik for... kan det ikke gøres billigere uden at det bliver noget bras?
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#2 Indlæg af mh »

prøv at ring til bremseshoppen i vordingborg....
eller Q8 i præstø de gør rigtigt meget i corswoth det kan være de har nogle gode kontakter :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
2fat2fly
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#3 Indlæg af 2fat2fly »

Hvad bil var det til ?
Du kan jo tit bruge bremser fra nogle større modeller.
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#4 Indlæg af mh »

johnny har du ændret indslaget eller sad jeg og sov (ønsketænkte :wink: ) syntes at jeg læste det var til en RS-TURBO det var nok bare mig :?
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
JohnnyBravo

#5 Indlæg af JohnnyBravo »

Nope, har ikke ændret i indlægget... :lol:

Det er til en Mitsubishi Colt GTI.
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Geografisk sted: Jyllinge

#6 Indlæg af nmb1022 »

Tror ikke du kan få ebc til din model. Har selv været inde og spørge til en colt gti (93'er) og der kunne de ikke hjælpe
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
j

bremser

#7 Indlæg af j »

prøv VAE, spørg efter Mads , vi er for handler af tarox bremser til meget billige priser :58526464
Danielsito
Senior Medlem
Geografisk sted: Malmö, Sverige
Kontakt:

Bremser

#8 Indlæg af Danielsito »

Jeg har erfaring med at Racing Centeret (Lindebjerg) på Smallegade er billigere med EBC klodser, end Autobremsen er.

Jeg sparede 80,- plus moms på mine klodser.

Og de havde dem i øvrigt hjemme. Hvor Autobremsen sagde at der gik omkring 10 dage.
...Daniel Slater :mrgreen:
Besvar