Der skal ekstra hypper i øsen, så jeg skal også have nogle bedre bremser. Hvad gør jeg?
Jeg har talt med autobremsen om noget EBC og nogle kryds-fræsede skiver. Det vil de have 5 klik for... kan det ikke gøres billigere uden at det bliver noget bras?
Bremser
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
prøv at ring til bremseshoppen i vordingborg....
eller Q8 i præstø de gør rigtigt meget i corswoth det kan være de har nogle gode kontakter
eller Q8 i præstø de gør rigtigt meget i corswoth det kan være de har nogle gode kontakter
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
johnny har du ændret indslaget eller sad jeg og sov (ønsketænkte
) syntes at jeg læste det var til en RS-TURBO det var nok bare mig 
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Bremser
Jeg har erfaring med at Racing Centeret (Lindebjerg) på Smallegade er billigere med EBC klodser, end Autobremsen er.
Jeg sparede 80,- plus moms på mine klodser.
Og de havde dem i øvrigt hjemme. Hvor Autobremsen sagde at der gik omkring 10 dage.
Jeg sparede 80,- plus moms på mine klodser.
Og de havde dem i øvrigt hjemme. Hvor Autobremsen sagde at der gik omkring 10 dage.
...Daniel Slater