Du kan købe dem i USA også. Også færdigt samlede.
Der blev givet helt grønt lys for at folk kunne samle MS til andre mod betaling for ~8-10måneder siden. Du kan finde indlægget på yahoosiden eet eller andet sted. Begrundelsen var et massivt pres mod B&G hvor folk uden "saml-selv-evner" konstant efterlyste færdige MS. B&G fik op imod 800mails i måneden om dette emne plus en hulens trafik pga amatører der ikke kunne følge en manual, og ikke kunne se forskel på dioder og modstand, og besluttede så at give det frit. Det har resulteret i at en masse software"nørder" har fået fingre i MS, og de programmerer nu som gale på bla tændingsdele,on board DYNO,launch control,nos control,transmission control, you name it.
Faktisk er DK et alvorligt U-land i MS sammenhænge, sammenlignet med holland,tyskland,sverige,frankrig og norge.
Eneste klausul der er tilbage er at MS navnet IKKE må laves om, og at det ikke er lovligt at fjerne MS signaturene i softwaren og brugerfladen.
Derudover må det ikke udnyttes kommercielt, og der er definitionen at man ikke må serieproducere kits.
Det giver nu sig selv, da markedet ikke er så stort at det er interessant.
Så jeg træder ikke nogen over tæerne, tværtimod.
Hvis jeg gav mig til at sælge kits her i DK, SÅ var det en anden sag. det bliver set som værende konkurrence til det originale kit og derfor holder jeg snitterne fra at sælge det i komplette løsdele, helt pr B&G´s anvisninger. Oprindeligt var det ildeset hvis man satte sit kit til salg på Ebay, men den periode er ovre for længe længe siden. Der har svjh været et kit til salg på Ebay der gik for 348$ komplet.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... gory=32094
Se ovennævnte link.
Det er helt legalt, blot man ikke producerer dem kommercielt, eller stjæler softwaren og omdøber det.
Jeg har skam mit bagland iorden, men jeg kan da godt forstå at du skriver som du gør.