det her er altså kræs!
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
det her er altså kræs!
http://www.hotrodsolutions.net/IntakesEFI.html
SÅ SNAKKER VI!!!
Det er sakset fra megasquirts yahoogroup.
Det ser altså lidt smågodt ud....!
SÅ SNAKKER VI!!!
Det er sakset fra megasquirts yahoogroup.
Det ser altså lidt smågodt ud....!
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
fuck fffiizzzzzzkkkkkmssjdiiiioi oij
ciiiijc
fandt lige ud af at tastaturet ikke kan tåle mundvand

ciiiijc
fandt lige ud af at tastaturet ikke kan tåle mundvand
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Damborg
- Medlem
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
- Sierra_turbo
- Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
-
FordFan
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: KBH
- Kontakt:
Meget lækkert
men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
Kan det nogensinde gå hurtig nok??.
-
mh
- Mester Medlem
Re: Meget lækkert
FordFan skrev:men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
EL KAPITAN DETTE ER TIG SVEJSNINGER/LODNINGER
har du nogen sinde set nogen svejse i aluminium
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
RoadRunner
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: På føresædet
- Kontakt:
WOW!!!!...
så har jeg vist ingen undskyldning mere for ikke at smide EFI på min Chevy. hm... kender heldigvis en som måske har et Edelbrock Preformer RPM liggende....
Kunne være vildt cool med noget Multipoint EFI, istedet for min gamle plan med noget gammel Monopoint sprøjt
Kunne være vildt cool med noget Multipoint EFI, istedet for min gamle plan med noget gammel Monopoint sprøjt
"Mit Bundkar er bare større end dit.. HA!!"
-
Gæst
Re: Meget lækkert
tinasmartin skrev:FordFan skrev:men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
tinasmartin skrev:FordFan skrev:men det er nogle ærgelige svejsninger det kunne man da godt have tig'et
Hvad er det for noget vrøvl!!! TIG-svejsning er da også svejsning.
Umiddelbart er alle udvendige kantsømme TIG-svejst (med tilsatsmatr.), mens de indvendige hjørnesømme er MIG-svejst. (MIG-svejsning er ligesom MAG (også klaldet CO2-svejsning) bare med alu-tråd og Argon som beskyttelsesgas). Så det er bare som det skal være både rent uførelsesmæssigt samt styrkemæssigt!
Man lodder ikke i så kaftigt alu.matr. da problemet ved alu er at her kan du kun bruge alu som tilsatsmatr. så ved lodning er det ikke så stærk. Hvorimod ved jern/stål kan man svejselodde (med sølvlegeret tilsatstråd også kaldet svejselodning) hvilket gør det utroligt stærkt! Men det er en anden snak!
-
mh
- Mester Medlem
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk